25 Mayıs 2013 Cumartesi

Kiehl's Midnight Recovery Concentrate & Midnight Recovery Eye

Uzun zamandan beri takip ettiğim bir üründü Kiehl's Midnight Recovery Concentrate. Kullananların yorumlarından yola çıkarak bu muhteşem ürüne sahip olmaktan başka çarem yoktu :) Ben nemlendirici ve göz çevresi kremi kullanmam. Sadece cildimi temizler ve toniklerdim. Ama artık yaş 30 olunca bir yerden başlamak gerek dedim ve bu ürünle beraber sample olarak elime geçen Midnight Recovery Eye göz çevresi kremini de kullanmaya başladım. Henüz 2. Gece uygulamam. Karma bir cilde sahibim ve yüzüme zaman zaman nemlendirici olarak kullandığım ürünler sabah kalktığımda bir yağ tabakası olarak cildimde kusmuş oluyordu. İlk önce bu iki üründe de böyle birşey olmadı. Bu yönden çok memnun kaldım. Çok hoş bir kokusu var ve sadece 2-3 damla tüm yüze yetiyor.



Midnight recovery eye kreme gelirsek kıvam olarak yogun. Çok az sürmek yeterli. Parmak uçlarımız ile masaj yaparak yediriyoruz.

Henüz yorum yapmak için erken! 28 günlük serüvene bende girmiş bulunuyorum. Umarım 28 gunün sonunda daha guzel haberlerle gelirim ;)

5 yorum:

  1. Bende almak istiyorumm Yasemin'cim nerden tedarik edebilirim.

    YanıtlaSil
  2. Kiehl's Mağazası'ndan aldırdım. Ama telefonla siparişde verebiliyorsun. Orada yok mudur Kiehl's mağazası? Bir araştır istersen canım.

    YanıtlaSil
  3. İnternetten araştırdım canım,en yakın Kadıköy şubesi var..Ben göz çevresi bakımı için çok istiyorum.
    Birde Cildimde dikkatli bakıldığında lekeler var sanırım güneş lekesi,bilmiyorum pek bu konularda iyi değilim,her ikisi için ayrı ayrı bir bakım kremimi almam lazım yoksa biri yeterli oluyormu.
    Şimdi netten daha detaylı arama yapacağım..

    YanıtlaSil
  4. Evet Bağdat Caddesi'nde var canım. Olmazsa ilk sample iste dene. Bende de güneş lekeleri vardı. Ve azaldı. 1 haftadır kullanıyorum bende.

    YanıtlaSil
  5. benimde acilen edinmem lazım bundan..
    bana da beklerim sena dursun olarak izlemeye aldım.
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...