19 Ağustos 2013 Pazartesi

Chicco Sporty Bardak (Suluk)

Herkese merhaba! Güzel bir hafta sizlerle olsun.

Bugun sizlere dünyaca ünlü bir markaya güvenip, onun bir ürününü alıp sonrasında da nasıl buyuk bir hata yapmışım onu anlatacağım. 

Söz konusu marka başlıktan da anlaşılacagı gibi Chicco. Oğluma tekstilinden, beslenme gereclerine kadar birçok ürününü almışlığım var. En son Ege hastalandığında babasının ricası üzerine Ege'nin 6. ayından itibaren kullandığımız Philips Avent pipetli suluğunu Chicco markası ile değiştirmiştik. Yani bu zaman dilimi de en fazla 3 ay olmuştur. 

Ben gün aşırı suluğunu yıkamaya özen gösteririm, sokulecek ne kadar parçası varsa hepsini tek tek yıkar, kurutur ve oyle tekrar içine su doldurur veririm. Geçenlerde içine su doldurmak için açtığım suluğun ağız kısmının siyah oldugunu görünce açtım ve gördüğüm görüntü karşısında sok oldum! Simsiyah bir küf kaplamıştı ağız kısmını. 

Hemen fotografları çekip "Chicco Türkiye" firmasının ilk önce Facebook daha sonra da e-mail adresine şikayetlerimi bildirdim. 

Gelen yanıt ise gayet şaşırtıcıydı! "Fiş veya fatura olmadan yardımcı olamayacagiz."  

Şimdi soruyorum; kim 30 TL'lik bir suluğun fatura veya fişini saklar?! Hadi onu da geçtim ben suluğu tamamen değiştireyim de demiyorum; piyasada yedek uç ve pipet kısmı bulunmuyor. Onu temin edin bari! Ona da yardımcı olamıyorlar. Ben bunu Joker mağazasından aldım; gidip sokak başındaki bir marketten almadım ya! Üzerinde koskoca "Chicco" yazıyor. Sen kendi markanın arkasında değilsen bende seni rezil ederim dedim. 

Burada bir bebek/cocuk hayatı soz konusu! Tüketici haklarına kadar gidecek bu şikayetim. Değil 30; 1 TL bile olsaydı aldığım ürün yine uğraşırdım. Söz konusu sağlık ise her yere gidecek bu haklı davam. Ben bir markaya güvenip alıyorum, aldığım karşılık çok; ama çok saygısızca! Müsteri ilişkileri berbat!

Ve kısacası kesinlikle Chicco markasını önermiyorum! Alacagınız zaman kırk kez düşünün öyle karar verin! Hadi aldınız fatura veya fişini atöayın siz siz olun!

Yazının sonunda da sizleri fotograflarla başbaşa bırakıyorum!!



Sevgiler. 


13 yorum:

  1. Çok itici bir durum, bir bebeğin kullandığı ürünleri daha düzgün üretebilirler. Çocuğum yok ve chicco markasını kullanmadım ama bu tarz isim firmalar genelde böyle oluyor galiba, markanın arkasına sığınıp kaliteyi düşürüyorlar.Şikayetinden sakın vazgeçme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma! Aldigim gune yaniyorum gercekten. Simdi gidip yine Philips Avent aldim. Yaninda yedek uclariyle beraber. Ben iki ayda bir yedek uclarini degistiririm. İcime sinmiyor yikama-kaynatma. Ama bunda boyle bir alternatif olmadigi icin bu urunu atmaktan baska carem de kalmadi. Normalde memnundum; ama bu olay oldugundan ve bana gelen cevaptan dolayi artik Chicco devri benim icin kapandi.

      Sil
  2. şoklardayım! ben de chiccoya çok güvenir-dim. ama çok şaşırdım hem de sinirlendim. özür dileyip hatalarını telafi edecekleri yerde fiş fatura soruyorlar. ayıp valla ya!! boğaz enfeksiyonlarının çoğu suluk biberondan geçiyor zaten. bu düpedüz rezalet!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sinirliyim bende. Hic yakistiramadim. Yedek ucuna bile raziydim halbuki!

      Sil
  3. Yasemincim cok sinir bozucu bir durum umursamaz davranislarina da diyecek kelime bulamiyorum fis fatura cok onemli hakkini aramak icin canim Joker kartla aldigin urunun kayitlari tutuluyor oradan cikti alma imkanin varsa al direk tuketici mahkemesine basvur gerisini mahkemeye birak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ozgecim evet biliyorum gecmis faturayi bulabiliyorsun; ama Ege hastaydi evdeydim ben esim almisti ve onda da kart yok:( Kart olmayinca sadece isim aliyorlar. Oyle de bulunabilir mi bilmiyorum ki :(

      Sil
  4. Yani neymis bu markadan cocugum olursa alisveris yapmicam demekmis. Anne adaylari icin cok faydali oldu. Kendi urettigi markayi tanimiyor ki fis istiyor. O zaman icine garanti belgesi koyacaklardi. Resmen rezalet bir durum boyle bir firma icin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En son attigim maile donus bile yapilmadi! Bu derece sorumsuzlar!

      Sil
  5. aynısını yaşadım ve size mesaj attım yasemin. keşke gönderebilsemde bende yayınlasam burda suluğun resimlerini.gerçekten chicconun davranışı çok çirkindi. fatura olmadığı için kesinlikle muhattab kabul etmiyorlar ve çok umarsızlar. ancak konu bebeklerimizin sağlığıysa nasıl canavarlaşacağımızı bilmiyorlar sanırım. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mailini aldim ve cevap yazdim. Birkac kisi ile gorusecegim ne yapmam konusunda. Sen de bana fotograflarini atarsan sevinirim. Bundan sonra Chicco kesinlikle almayi dusunmuyorum ve aldirtmayi da. Gerekirse İtalya'ya mail atacagim.

      Sil
  6. Ayni olay benim basimdan gecti ici kap kara oldu yedek uc almak icin gittim sulugu teste gonderdiler.haber gondermisler yenisini gonderceklermis ama o suluklari artik uretimini yapmiyorlarmis

    YanıtlaSil
  7. Inanilir gibi degil almayi dusunuyordum. Ama bunu girdukten sonra asla almam dr browns ya da aventten sasmam

    YanıtlaSil