25 Mart 2014 Salı

Deborah Milano Ore Lip Pencil (Dudak Kalemi-No:10)

Herkese merhaba! Uzunca bir aradan sonra yeni bir yaziyla karsinizdayim. 

Kis aylarinda bolca kullandigim Mac Russian Red rujuma uygun kalem arayislarindaydim. Mac'e ugramadan once Watsons magazasina gidip Russian Red rujumla kullanacagim Mac Cherry dudak kalemine uygun bir dupe arayisina gectim. Deborah Milano standinda hemen aradigimi buldum ve hazir indirimdeyken de aldim.



Surumu, pigmenti cok guzel. Kaliciligi harika. 



Alttaki fotografta da Russian Red ile Deborah Milano Ore 10 numara dudak kaleminin swatchi var. Mac dudak kaleminin fiyatlarini dusununce ayni firmdaki dudak kalemini 19 TL'na almanin keyfini anlatamam :-)


Sevgiler...


4 yorum:

  1. renk çok güzelmiş, gerçekten mac'e de çok benziyor :)

    YanıtlaSil
  2. Rengi müthiiiiiş! Fiyatı da çok uygunmuş. Güle güle kullan=) Ben de bloguma beklerim http://kozmetikasigi.blogspot.com.tr/;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...