20 Ocak 2015 Salı

Narsissist Dual-Intensity Eyeshadow Palette

Herkese merhaba,

Bugun Nars'in cikartmis oldugu koleksiyon urunu olan Narsissist dual-intensity farlarindan olusan paleti sizlere yazacagim. 

Palet, 1 Ocak'ta Amerika'daki Nars Shop ve Nars'in online magazasinda 79 $'dan satisa cikarildi. 

Daha once Phoebe rengini Sephora'dan almistim; ama aklim birkac renkte kalmisti. Bu palet icinde de istedigim o farlardan oldugu icin benim icin gayet karli bir alisveris oldu diyebilirim. 

Simdi paleti tanimaya gecelim. Paletin ust kapagi aynadan olusuyor. İcinde 8 adet kuru/islak kullanim icin uygun far var. Ayrica 1 adet firca da bulunmakta. 





Gunluk ve gece makyaji icin kullanilabilecek renklerden olusuyor. Pigmentasyonu yeterli. İslak kullanimda mukemmel sonuc veriyor. 

Peki bu palet hangi renkleri iceriyor; Europa, Himalia, Ursa Major, Subra, Sycorax, Giove, Lysithea, Andromeda.. 


Kuru kullanimda, bazsiz pigmentasyonu ve renkleri bu sekilde; 




İslak kullanimda;




Farlar kesinlikle tozutmuyor. Yapilarinda herhangi bir degisiklik yok (Elimdeki tekli Phoebe fara istinaden soyluyorum).  İslak kullanimda silmekte zorlandim. Kuvvetli bir waterproof makyaj cikarticiya ihtiyac duyuluyor. 


Fircasi da oldukca kullanisli. 



Palet, Turkiye'ye ne zaman gelir bilmiyorum; ama geldiginde muhakkak alinmasi gereken bir set diye dusunuyorum. 

Sevgiler. 

Yasemin...

1 yorum:

  1. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım :)
    Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...