10 Kasım 2015 Salı

Egzama savasim..

Herkese merhaba!

Bugun uzun uzadiya bir yazi sizi bekliyor olacak. Beni instagram (yaseminizm) hesabimdan takip edenler cok iyi bilir. Yillardir egzama ile savasiyor(d)um. Gitmedigim doktor, profesor; kullanmadigim kortizonlu/kortizonsuz krem kalmamisti...

2012 yilinda tanistigim ve her yil biraz daha artan egzama hayatimi cok fazla etkiliyordu. İlk basta sag elde baslayan, daha sonra sirasiyla sol el, goz altinda baslayan egzamam icin bir suru doktora gittim ve bir suru krem kullandim.. Hicbiri ise yaramadi ne yazik ki...

2014 yilinin Ekim ayinda arkadasim bana bir markanin urunlerinden bahsetti; LR.. Basta hic umutlu degildim; hatta hic umutlanarak kullanmadim urunleri. Ama ne kaybedebilirim ki diye dusundum. Zaten yillardir bir suru paralar akitmistim bu hastalik icin. 150₺ miydi beni korkutan. Uye oldum, paketim geldi ve basladim kullanmaya..

İlk olarak rahatlatmaya baslatmisti; ama bekledigim sonucu bir turlu alamiyordum. İsrarla kullanmaya devam ettim..

Tam tamina 7 ay sonra ben tum egzamalarimdan kurtulmustum. İlk defa yillardan sonra ilk defa puruzsuz ellerimle cocuguma dokunuyor, su ile gonul rahatligiyla oynayabiliyordum.  İlk etapta kimseye gecti gecti diye sevinc naralari atmadim; birkac ay bekledim. Tekrarlamadi!




Ve dedim ki ben bu urunleri benim gibi olan herkese onermeliyim. Son 2 aydir LR'in egzama dahil tum rahatsizliklara karsi olan urunlerini, sampuanlarini, makyaj malzemelerini; hatta parfumlerini bile kullanmaya basladim. 

Elimdeki tum high end urunleri LR ile degistirdim. Su an gonlum rahat, huzurla kullaniyorum tum urunleri ve herkese tavsiye ediyorum. 

Kendimi ve cevremdekilerin memnuniyetlerini gorurken ayni zamanda da bircok hayali gerceklestirdigimi gorunce cok mutlu oluyorum. Hayir duasi almak muhtesem bir sey..

Sizde LR'in harika urunleri ile tanismak isterseniz bana ulasabilirsiniz. 


Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...