26 Haziran 2013 Çarşamba

Shiseido gunes koruyucu kompakt pudra

Uzun zamandır cildime uygun bir fondoten arayisindayim. Ve halen de bulabilmiş değilim. Dun ufak çaplı bir araştırmadan sonra kendimi attım kozmetik mağazalarına :-) Satış danışmanının önerisi üzerine gunes ürünleri ile ünlü Shiseido markasının pudrasini denedim. Cok ince, yüzümde yok gibi olması beni mestetti açıkcası. Çünkü yagliya dönük karma bir cilde sahibim ve her fondoten&pudra bana iyi gelmiyor! Suratımdan belli bir zamandan sonra yağ fışkırıyor :( bu pudra ile bu şikayetim olmadı. Ama yine temkinli davranıp atlamadım :) hala düşünüyorum. Elimde bir tane de Dior'a ait sample var. Onu da deneyip ona göre kararımı vereceğim. 


Bu ürünü kullanan varsa yorumlarınızı bekliyorum. Benim gibi yagliya dönük karma cildi olupta kullandığı fondoten de varsa memnun olurum. 

Yasemin...

4 yorum:

  1. Karmadan yağlıya dönük cildin varsa Make Up For Ever Duo Mat önerebilirim, kapatıcılığı güzel ve cildi güzel mat tutuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oneri icin tesekkurler ;) Sephora'da var midir? Nette bulamadim nereden temin edebilirim diye :/

      Sil
    2. Evet birçok Sephora'da oluyor

      Sil
    3. Sagol, yarın ugrayacaktım iyi oldu :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...