25 Nisan 2013 Perşembe

Krauterhof Anti-Cellulite Gel

Merhaba,

Bu yazımda Watsons'dan aldığım krauterhof selülit giderici jelden bahsedeceğim.




Aslında çok fazla selülitim yok. Yani gözle görülmeyecek kadar az; ama olanlarda açıkcası beni rahatsız ediyor. Biraz da sıkılaşmaya ihtiyacım var aslında. İlk etapta olanları bu jel sayesinde yok etmeye başlayayım dedim. Biraz internette araştırma yaptım ve bu ürün ile ilgili hep guzel sonuçlar alınmış. Fiyatı da uygun (33 TL), ne kaybedebilirim ki dedim ve gittim aldım :)

Dün ilk gündü. Açıklamalarda ve kullanıcı yorumlarında sürdükten sonra felaket bir yanma hissi olduguydu. Sürmeye başladım ve yanma yoktu ! Acaba yanlış mı yapıyorum dedim ve masajla yedire yedire biraz daha sürdüm. Veeee tam tamına 9 dakika sonra feci bir yanma eşliğinde hissetmeye başladım. Hatta bir ara dayanılmayacak boyuta geçti bu yanma hissi. Yarım saat sonra da azalarak geçti. İlk baslarda aman ben bunu 2. Gün yapamam dedim; ama yapacagım. Hersey selülitler için ne de olsa :)

İçeriğinde nane, biberiye, panthenol, kafein ve carnitin var. Thermo etkiye sahip aynı zamanda bu jel.

Uygulamaya gelince, akşamları ihtiyaç duyulan bölgeye gerekli oranda masaj yaparak yediriyorsunuz. 15-30 dakika arasında da ısıtıcı etkiyi hissediyorsunuz. Tabii ürünü yedirdikten sonra bisiklet sürme veya koşma-yürüme yaparsanız daha etkili olur.

Aynı zamanda bu ürünün serum ve duş jeli de mevcut. Serumu 10 günlük ve yine aynı etkiye sahip. Yani benim için 1-1,5 ay uzun bir süre derseniz size göre uygun olabilir.

Kullanmaya devam edeceğim ve sonuçlarını da en kısa zamanda bildireceğim ;)))

Herkese selülitsiz günler, haftalar ve yıllar :))))

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Daha sona yeni bir yazı yayınladım hakkında. Uzun süre kullanamadım çok yaktıgı için. Ama kullandıgım süre zarfında etkili oldu. Acısına dayanabileceksen tavsiye ederim ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...