20 Nisan 2013 Cumartesi

Ojelerimmmmmm

Aslında hamile kalmadan ve anne olmadan önce daha çok kullanırdım oje. Hamilelik sırasında şu tehlikeli 3 maddeyi içermeyen Essie ojeleri alıp kullandım hep. Oğlum 21 aylık oldu artık ve bende yavaş yavaş kullanmaya başladım artık ojelerimi. Genelde nude ve kırmızı tonları çok sevmeme rağmen araya hoşuma giden renklerden de alıp çeşitliyorum :)



Essence ojeler daha Türkiye'de yokken, bir arkadaşım sayesinde Almanya'dan getirtmiştim. Sürümü çok güzel, tabii ki renkleri de.

Kiko'yu İtalya'da keşfettiğimde beynim dönmüştü resmen. Acilen Türkiye'ye açılmalı.

Rimmel London ojeler vazgeçilmezim. Renk skalası çok geniş ve sürümü de çok rahat. Özellikle maxi brush olan ojeleri daha güzel.

NYC'de sadece top coat, tırnak sertleştirici ve french manicure için kullandığım rengini almıştım. Onun da renklerine bayıldım; ama elimdeki oje stoğu tükendikte almak istiyorum artık. NYC'nin top coat'u kesinlikle 1 numara. Anında kurutuyor, ister french ister kırmızı olsun. Ayrıca çok guzel ve geçmek bilmeyen bir parlaklık veriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...