18 Haziran 2014 Çarşamba

Estee Lauder Double Wear Fondoten

Merhaba!

Herkese musmutlu pazarlar. Bu aralar bilindigi uzere cildime uygun fondoten arayisindaydim. Koca bir yazi Balm Shelter ile idare ettikten sonra sira cildime en uygun olan fondoteni bulmaya. Hatta gecen gun yazisini yazmis oldugum, elimde sample olarak bulunan  Estee Lauder Double Wear Light fondoteni de begenmistim; ama son dakika bu fondoteni almaya karar verdim.


Estee Lauder Double Wear fondoten; tum cilt tipleri icin uygun olmasina ragmen yagsiz formulu sayesinde bence en iyi karma&yagli ciltler icin uygunmus gibime geliyor. Hatta deneme amacli nemlendirmedigim cildime surdugumde oldukca gerildi cildim. 

SPF 10 koruma faktorlu olmasi benim icin yeterli. Zira ben fondoteni hem kisin hem de ozel gunlerde kullanmayi tercih eden biriyim. 


Bulasma yapmadigi soyleniyor; ama hic dikkat etmedim acikcasi. Ayrica kokusuz ve dedigim gibi yag icermiyor. 12 saat formunu korudugu soyleniyor. Cildimde maksimum 5-6 saat durdugu icin birsey diyemiyorum. Bu sure zarfinda herhangi bir yaglanma, formunda bozulma gormedim. Uzerinden pudra gecmedim ve T bolgemde en ufak bir yaglanma yasamadim. Yagsiz oldugu icin sivilcelenmeye yol acacagini sanmiyorum.

Buzlu bir cam sise icerisinde olusunu cok begendim. Fakat pompasiz olusu pek hosuma gitmedi. Double wear light'a gore daha yogun kivamli oldugundan siseden zor aliyorum ve fazlaca geldigi icinde ziyan olabiliyor :/ Sanirim ufak bir travel size kap icine koymak daha mantikli gibi.  


Findik buyuklugu kadar fondoten bana yeterli geldi. Kapaticiligi oldukca iyi ve cilde inanilmaz guzel bir aydinlik veriyor. Fondoteni cildime Real Techniques Expert Face Brush ile uyguladim. Harika bir ikili oldular bence. 


Buradaki makyajimda cildimde Double Wear var. Makyajsiz cildimi de bir onceki double wear light yazisinda gorebilirsiniz. 


Oldukca memnun kaldigim bir fondoten. Benim gibi karma&yagli ciltlerin yine de kucuk bir sample istemeleri ve birkac kez kullanmalari rica olunur. :)


Sevgiler!






24 yorum:

  1. harika ötesi bir fondöten cildimde uzun süre kaldı fakat hiç bozulma yada yağlanma olmadı kıyafete bulaşmadığı doğrudur.. kapatıcılığı harika lekeleri çok gzel kapatıyor sadece ambalajını sevmiorum bukadar güzel bir fondotne bi pompayı çok görmüşşler..fiyatını sonuna kadar hakediyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cok haklisin. Benimde en sikayetci oldugum nokta pompasiz olusu. Sephora indiriminden aldim bende %20 indirim ile :))

      Sil
  2. Cildinde çok güzel duruyor, bu fondotenleri de pompasız yapmalarını anlayamıyorum. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) evet tek kotu yani o :( hani ekstra satisa koysalar ona bile raziyim :)))

      Sil
  3. cildinizde çok güzel duruyor iyi pazarlar :)

    YanıtlaSil
  4. Çok yakışmış sana Yasemincim biliyorsun ben de güzel bir fondöten arayışındayım. Hatta aklımda bu da var ama o kapağı yok mu:/ neden öyle hiç olmamış ki:( ben çok tembelim pompalı ürünleri kullanmayı seviyorım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sagol Zuhalcim. Benim icin de tek eksisi pompasiz olusu. Light olan da biyle saniyorum. :(

      Sil
  5. bu fondoten ağırlıklı olarak düğün makyajlarında kullanılır. bildiğim en kalıcı fondotenlerden biri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler aciklama icin. Evet kalicilik super ;)

      Sil
  6. benimde kullandığım bir fondöten kendisi, ben de seviyorum:) yüzünde çok hoş durmuş

    YanıtlaSil
  7. Denemek istediklerim arasında :) bu yazıyla da daha bir aklıma girdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alip pisman olmayacagin bir urun kesinlikle :) denemekte fayda var :)))

      Sil
  8. Mac in Fondoten pompası bu şişeye uyuyor ben öyle kullanıyorum Ziya etmemek için tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu ogrendigim iyi oldu. Bende bakayim o zaman :) Tesekkurler.

      Sil
  9. fiyatı ne kadar almak istiyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben indirimle 99 TL gibi bir fiyata almistim

      Sil
  10. renk tonunu öğrenebilir miyim ? bende light ve bunun arasında kararsız kaldım .. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gun kullacaksanız kesinlikle light tavsiye ederim. Normal olan daha cok kapatıcı ozelliğe sahip.Hatta onun yazısını da yazmıştım bakabilirsiniz bloğumda aratıp.. Bunun rengi de Desert Beige olarak geçiyor(2N1)..

      Sil
    2. Beyaz tenliler hangi cesidini kullanmali acaba a

      Sil
    3. Cesit derken? ton mu demek istediniz?

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...