13 Kasım 2014 Perşembe

Armani Maestro Fusion Makeup Fondoten

Herkese merhaba,

Gectigimiz Mayis ayinda Fransa'ya giderken aldigim Armani Maestro fondoteni anlatacagim bugun sizlere. 

Ben fondoten insani degilim; esim hele hic degil. Hal boyle olunca fondoten seciminde cok kıl biri oluyorum. Simdiye kadar Rimmel London Wake Me Up, Estee Lauder Double Wear fondoten kullandim. Double Wear guzel, hos; ama hergun icin uygun bir fondoten olmayinca kullanmamaya ve yeni bir fondoten arayisina gectim. 

Malum İzmir'de yasiyorum ve Armani alacak hicbir yer yok. Duty Free'de Armani standini gorur gormez kostum. Aklimda baska bir Armani fondoten vardi; ama satis temsilcisi Maestro'yu oyle bir anlatti ki; aliyorum dedim ve ciktim. 




Maestro, SPF 15 gunes koruma faktorlu; tabii kisin yeterli; ama yazin ih-ih. Yazin ise altina pek yaglandirmayan bir gunes kremi surmek kafi. 

Armani Maestro, odullu bir fondoten. İceriginde 5 ayri cicek yagi ile cildinize aninda nufuz ediyor. Firca veya sungere gerek yok. Cildinize masaj yaparak yedirmeniz yeterli. Zaten su gibi kivami olan bir urun. Cildinize surdugunuz andan itibaren ipeksi, pamuk gibi bir cilde kavusuyorsunuz. Oldukca hafif yapida, cilt renginizi harika esitliyor. Kapaticiligi fazla yok. 

3 damla Maestro fondoten tum yuzunuze ve boynunuza yeterli oluyor. Dairesel hareketlerle masaj yapar gibi iyice yedirmeniz sonucu mukemmel bir cilde sahip olabilirsiniz. 

Tekrar tekrar alacagim fondoten saniyorum kendisi. Gun icinde parlama, kusma yapmiyor. Yenileme ihtiyaci duymuyorum. Kaliciligi bana gore harika. 

Cam sisede ve pompali bir urun. Urun miktarinda fazla alma gibi bir sorunla karsilasmadim. 




Son olarak urun gorselleri ile sizleri basbasa birakayim. Herkese mutlu gunler;)




Yasemin...

2 yorum:

  1. Sivilce, komedon yaptı mı? Ya da üzerinde non-comedogenic gibi bi ibare var mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hicbir yan etki yapmadi. Sivilcelenme veya siyah noktada artis gibi.. Oyle bir ibare yok ne yazik ki sise uzerinde. Kutuyu attigim icin kutu uzerinde var mi yok mu bilemiyorum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...