2 Kasım 2014 Pazar

Mac Patisserie Ruj

Merhaba! Yeniden geldim, karsinizdayim. Uzunca bir sure icimden bloga yeni bir yazi girmek gelmedi. Yazilacak, anlatilacak cok sey var aslinda. Neyse bugun size artik yazmam gereken bir urunden bahsedecegim. 

Mac Patisserie ruju gorur gormez vuruldum desem abartmis sayilmam sanirim. Ben ruj insani degilim aslinda; tam bir glosssever insanim. Yalniz Mac Patisserie elime gecer gecmez bir an bile onu baska rujlarla aldatmadim :)))

Oncelikle benim gibi nude tonlardan hoslanan, yaptigim her makyaj ile super uyumlu bir rujum olsun diyorsaniz; kesinlikle Patisserie dogru secim. 

Kremsi yapida, hafif sedefli ve insani rahatsiz etmeyecek sekildeki kokusu ile asik olunasi. Kokusu sanki karamel gibi kokuyor. Kremsi olmasindan dolayi sık sık tazelemek gerekiyor. 

Sanirim bu fotograf yaklasik 4-5 ay sonunda olusan goruntu. Suan daha da dibine yaklastim diyebilirim. 


Gerek koyu, gerekse dogal tonlarla yapilan makyajlara muthis uyan bir ruj; kisacasi herkesin elinin altinda bulunmasi gereken bonus ruj diyorum kendisine. 55₺ fiyata Mac magazalarindan veya online sitesinden alabilirsiniz. Fiyatini sonuna kadar hakeden rujlardan. 

Bu da Patisserie kullandigim makyajimdan bir kare ;)


Sevgiyle kalin!

2 yorum:

  1. oooooooooooo kimleri görüyorum. Tekrar hoş geldin. Süper durmuş ruj bu arada <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosbuldummmm:) Tesekkur ederim canimcimmm:)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...