13 Ocak 2014 Pazartesi

NYX Boheme Chic Nude Matte Collection Far Paleti

Herkese merhaba! Benim icin bol kosusturmali haftalarin gelmesi nedeniyle elimden geldigince yeni birseyler yazarak blogu bos birakmamak istiyorum bu hafta. 

Bugun sizlere Amerika'dan aldirtmis oldugum mat farlardan olusan harika bir palet tanitacagim. 

Nyx Boheme Chic far paletinin ambalaji siyah sert plastikten. Oldukca geniz bir aynasi, 2 adet aplikatoru ve de cekmeceli. Cekmece bolumunde 2 adet allik ve koyu renk farlar bulunmakta. Seyahatler icin cok uygun. 



Nyx Boheme Chic Nude Matte far paleti; 24 tane mat geneli nude tonlar olmak uzere far iceriyor. İcinde ayrica 2 adette allik bulunmakta. 


Mat far arayisindayken karsima cikmasi harika oldu. Renkler de bana gore olunca kacirmamak olmazdi. Fiyati da gayet uygun; 18 Dolar! 

Yapilarina gelecek olursak; ne yazik ki hafifte olsa tozutma yapiyor. Bazsiz kullanim icin acik renkler pigment acisindan cok uygun degil. Bazli kullanimda renkler daha guzel oluyor. Bazli ve bazsiz kullanimda da kaliciliklari cok iyi. 

Renklere yakindan bakalim! Ust kattaki renkler;



Goruldugu uzere acik renkler pigment yoksunu. Koyu renkler biraz daha iyi. Tabii bunlar bazsiz uygulama; bazli uygulama da daha guzel sonuc veriyor. 

Alt cekmece;



Ust kattaki renklere gore bu katin renkleri daha pigmentli. Tabii gunluk kullanima ne kadar uygun tartisilir. Ben genelde gunluk olarak daha nude, dogal tonlar seviyorum. 

Alliklarinin pigmenti de guzel ve paletteki renklerle harika bir butunluk olusturuyor. Genel olarak paleti cok sevdim. Fiyati gayet uygun, performansi da orta seviyede. Umarim en kisa zamanda NYX bu harika paleti ulkemize getirir ve mat far arayanlarin derdine care olurlar :-) 


Sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...