7 Ocak 2014 Salı

Urban Decay Naked Far Paleti

Herkese merhaba!

Bugun sizlere cok severek kullandigim Urban Decay Naked far paletinden bahsedecegim. Yaklasik 5 aydir kullandigim paletten soz etmekte gec kalmis olabilirim :)




Urban Decay'in Naked serisi tum hiziyla devam etsin. Ben bu uclu arasindan en cok Naked olani sevdim. Renkleri, yapisi benim sevdigim tonlarda.. 

Elime gectiginden beri baska bir palet kullanmiyorum desem yeridir. Ozellikle ilk 4-5 far en cok kullandiklarimdan...

Naked paleti biraz yakindan inceleyelim! Kabi cok albenili gozukse de belli bir zaman sonra kadife doku oldukca kir, toz toplayabiliyor...


Miknatisli kapagi oldukca pratik.. Kolay kolay acilmiyor.. Buyuk bir aynasi var ve gayet kullanisli. Fircasi dagitmada pek ise yaramiyor. Fazla kullanmadigim bir firca.. Sadece ilk etapta surecegim baz fari uyguluyorum. 


Yaninda Urban Decay far bazi ile geliyor...



Gelelim renklere ve swatchlara! 2 tanesi mat olmak uzere toplam 12 adet fardan olusuyor. 10 adet isiltili farda gayet dozajinda. İsilti ne fazla ne az. Dogal makyajdan hoslanan, abarti makyaj yapmayi sevmeyen kisiler icin harika bir palet!


İlk 6 renk oldukca dogal, fazla renk vermeyen daha cok goz kapaginiza ilk uygulayacaginiz renkler. 



Virgin-Sin-Naked-Sidecar-Buck-Halfbaked

Goruldugu uzere Naked rengi bildiginiz ten rengi :) Goz kapagima oncelikle bu rengi uyguluyorum. Paletin en cok kullandigim rengi bu diyebilirim. 


Diger kalan 6 renk ise daha cok golge amacli kullanilacak pigmenasyonu daha yuksek renkler. Darkhorse ve Hustle favorim. 




Smog-Darkhorse-Toasted-Hustle-Creep-Gunmetal 

Creep; palette koyu gozukse de pigmentasyonu biraz dusuk kaliyor. 

Naked paleti bazsiz kullandigimda fazla verim alamiyorum ne yazik ki! Tozutma yaptigi kesin; ama beni rahatsiz edecek boyutta degil. Farlarin kaliciligi baz ile kullanildiginda gayet iyi.. 

Fiyatina gore bence oldukca basarili bir urun. Umarim en kisa zamanda yeniden ulkemizde satisa cikar. Keza bittikce yeniden alip kullanacagim bir palet! 

Sevgiler...



2 yorum:

  1. hiç kullanmadım, far bazı ile ürün kullanmayı sevmiyorum ://

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende far bazi olmadan kullanmayi sevmiyorum. Renkler daha canli ve kusursuz gozukuyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...