7 Ekim 2013 Pazartesi

Benefit Some Kind-a Gorgeous

Herkese merhaba! 

Yeni haftada sizleri Benefit'in yagli ciltler icin uygun Some Kinda Gorgeous kompakt fondotenini tanitmak istiyorum. Ambalaji oldukca hos. Plak seklinde! Kutusu da cok sekerdi; ama attigim icin cekemiyorum :/



Bu urunu yaz aylarinda kullanmak icin almistim. Ozellikle yagli ciltler icin onerilen bir fondoten. Kapaticiligi orta duzeyde. Surerken acikcasi bu nasil bir yagliliktir demistim; ama cilde surup dagittiginizda o yagli goruntu aninda pudralasmis mat bir goruntuye birakiyor yerini. Yalniz cok iyi bir sekilde dagitilmasi gerekiyor. Zira ciltte dalga dalga bir goruntu olabiliyor. Gozeneklere dolma gibi bir sorun olmadi. Yalniz ambalajin icinden cikan kendi sungerini pek kullanisli bulmadim. Onun yerine iyi bir firca veya elinizle guzelce yedirebilirsiniz cildinize. 



Kullanimi pratik, cantanizda cok yer kaplamayan bir ambalaji var. Buyuk aynasi da oldukca guzel. En guzeli de cantaniza akar mi, dokulur mu derdi yok!

Bendeki MEDIUM rengi. Sanirim toplamda 3 renk bulunuyor. 





İceriginde PARABEN yok! Oil-free ozelligi oldugundan karma&yagli ciltler icin mukemmel bir secim. 


Yasemin. 

2 yorum:

  1. Benefitten aldığım son setten hiç memnun kalmadım. O yüzden kolay kolay ürünlerine dönüp bakmam. Aklımda sadece Gimme Brow var. Onun dışında ürün alacağımı hiç sanmıyorum:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gimme brow benimde listemde. Benimde aklimda olanlari zaten aldirttim. Onun icin yeni birseyler almayi dusunmuyorum canim. Bazi urunleri gercekten hayal kirikligi yasatiyor.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...