5 Ekim 2013 Cumartesi

Feelunique.com alisverisim

Herkese merhaba!

Gece gece ancak bloga zaman ayirip yazi yazabiliyorum. Bir haftadir nezle ile ugrasiyorum. Havalar bir anda soguyunca ne oldugumuzu anlayamadik sanirim. :/

Size feelunique.com alisverisimden bahsedecegim. Uzun zamandir Real Techniques fircalari almak istiyordum; ama bir turlu cesaret edemiyordum. Oreo Seven Kız blogunun sahibesi Zuhal sayesinde cesaretimi toplayip siparislerimi verdim. 

Siparis takibinin tek kotu yani size herhangi bir takip kodu verilmemesi. Yani sansiniza kalmis :) Mesela benim siparisim tam 13. Gunde elimdeydi. Bazilarinin bir haftada elinde oluyordu. Neye ve kime gore oluyor bilemiyorum; ama gumrukte herhangi bir sorun yasamadan elime ulasmasi beni cok sevindirdi. 


Sitenin en guzel yani 'Free Shipping' olmasi. Alisveris miktariniza gore sample atabiliyorsunuz sepete. Yalniz benim eklediklerim bana gelmedi. 

Siparisimde neler vardi;


RT Blush Brush
RT Expert Face Brush
RT Miracle Complexion Sponge
RT Core Collection

Paketlemesini cok begendim. Urunlerim sorunsuz, ambalajlari bozulmadan elime gecti.

Sevgiler. 


4 yorum:

  1. Yakın zamanda bir sipariş daha vermem lazım. Bayrama eve gidene kadar benden önce ulaşmış olur. Buranın kargo sistemi çok kötü bilhassa sorun çıkartıyorlar. Güle güle kullan canım hepsi çok güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim sayende valla :-) aslinda sabirsiz ben icin cloud10 daha iyi gibi ama free shipping de hic fena degil yani :)

      Sil
  2. Ayrintili yazilarini bekliyorum canim gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canım. Sırasıyla hepsini yazacagım :*

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...