3 Ekim 2013 Perşembe

Blogger Bulusma Mimi

Herkese merhaba!

Oreo Seven Kız blogunun sevimli sahibesi Zuhalcim beni mimlemis. Kendisine cok tesekkur ederiyorum :)

Blogunuzun Adı: Ege'li Hayatım

Hangi İlde Yaşıyorsunuz ve Semtini Söyler Misiniz?: İzmir - Karsiyaka

Blogger Buluşmalarına Katıldınız Mı?: Maalesef bir bulusma etkinligine katilmadim.

Bulunduğunuz İlde Blogger Buluşması Olsa Katılmak İster Misiniz?: Kesinlikle katilmak isterim.

Sizce Blogger Etkinliği Nasıl Olmalı?: Hos bir cafede sicak ve samimi bir ortamda kahveler esliginde olabilir.

Cevaplamaktan keyif aldigim bu mimi Makyaj Fırçam  blogunun sahibesi Merve'ye gonderiyorum :)

Yasemin. 


2 yorum:

  1. Cevapladığın için teşekkür ederim Yasemincim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim tatlim :* Tesekkurler tekrardan:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...