3 Ekim 2013 Perşembe

Benefit They're Real

Merhaba!

Tam bir rimel asigiyim. Cesit cesit bir suru rimel denemekten asla bikmam. Uzun suredir aklimi celen Benefit'in unlu maskarasi They're Real maskarayi tabii ki almadan edemedim. 


Urun takma kirpik etkisi yaratacagini vaad ediyor. Yapiyor mu yapiyor. Ama bu etkiyi YSL Babydoll maskaradan da edinmistim. Bana gore ikisi de ayni etkiyi veriyor. Hatta birine Benefit digerine YSL surdugumde fark goremedim bile. 


Urunun plastik, irili ufakli uclari var. Bu da kirpiklerin guzelce taranmasini ve uzamasini sagliyor. Hafif bir koku var; ama rahatsiz etmiyor. Ben Bioderma H2O ile cikartiyorum ve sonra yuzumu yikiyorum. Bu sekilde bile ancak cikabiliyor. Akma, dokulme yapmiyor. Alt kirpiklere kolayca uygulaniyor. 




Sevdigim bir ozelligi de ambalaji. Koseli oldugu icin yerinde duruyor, yuvarlanmiyor :))))

Burada da uygulanmis halini goruyorsunuz ;)


Sevgiler:)

9 yorum:

  1. ambalajı çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Evet ambalajlari cok guzel oluyor Benefit'in :)

    YanıtlaSil
  3. zaten benefit once ambalajıyla sonra etkısıyle fethetmıyormu kalbımızı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) ama bazi urunleri bence fazla abartiliyor gibime geliyor :/

      Sil
  4. Güzel günlerde kullanmanı dileriz. :)

    Bene-Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canım. Bir ara bende deneyeyim güzel durmuş sende...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Elmascim. Dene muhakkak; ama YSL Babydoll maskarayi da denemeni tavsiye ederim.

      Sil
    2. Ysl Babdoll not alındı :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...