18 Kasım 2013 Pazartesi

Benefit Fake Up

Herkese merhaba!

Bugun sizlere cok memnun kaldigim Benefit Fake Up concealer'dan bahsedecegim. 


Ambalaji her zamanki gibi harika. Benefit'in ambalajlarinin cicili bicili ve ozenli-albenili olmasina bayiliyorum. 

Ruj ambalaji gibi oldukca korunakli ve metal bir kabi var. Asansorlu ve stick seklinde olmasi da fazla urun surulmesini engelliyor. Ozellikle bu sekilde olusunu cok sevdim. 

Bendeki rengi medium..


Fake up'i ozellikle goz altlarinin kurulugundan sikayetci olanlara oneriyorum. Harika bir nemlendirme ozelligine sahip. Simdiye kadar kullanmis oldugum kapaticilar goz altlarimin kurumasina neden oldu. Fake up'i kullanmaya basladigimdan bu yana boyle bir sorunla karsilasmadim. 


Renkli kismi ortada, kenarlarinda ise nemlendirici kismi var. Surdugunuzde butunlesiyor. Ben daha cok parmaklarimla dagitmayi seviyorum. Birkac kez firca ile de denedim. Ama ben concealer'i parmak ile uygulamayi daha cok seviyorum. 


Kapatici ozelligi az .. Aydinlatici ozelligi daha agir basiyor. Gozaltinizda problem cok fazla degil ve aydinlatici bir ozellik isterseniz Fake Up size gore!




Benefit urunlerini Sephora magazalarinda bulabilirsiniz. 

Sevgiler...

4 yorum:

  1. Ayrıca pek çok marka kullandım ama bir tek bu gözaltlarımda çizgilere dolmadı. Gerçekten çok başarılı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok haklisin, dolma yapmiyor kesinlikle. Yazmayi unutmusum;)

      Sil
  2. Yasemin banada aldırcaksın bugün bunu :) Takipteyim :D :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...