18 Kasım 2013 Pazartesi

Benefit Speed Brow

Kas urunleri benim icin makyajin olmazsa olmazlarindan. Inglot kas kalemim bittikten sonra tavsiye uzerine Benefit Speed brow aldim. Oncelikle sunu soylemeliyim ki kaslarini doldurmak isteyenler bu urunu almasinlar. 


Speed Brow; kaslariniza hafif (Belli belirsiz) renk veren, inatci kaslari sabitlemeyi hedefleyen bir kas jeli. Bildigim kadariyla da tek rengi mevcut. 

Benim kaslarimi doldurmaya ihtiyacim oldugu icin bu urunu tek basima kullanmiyorum. Oncelikle yine ileriki donemlerde yazisini yazmayi dusundugum Benefit Instant Brow kas kalemi ile kaslarimi doldurup uzerinden Speed brow'u geciyorum. 


Rimel gibi fircasi olmasi surmeyi kolaylastiriyor. 


Dogal bir gorunum sevenler icin bence uygun bir kas urunu. Yalniz hem kaslarim dolsun hem de sabitlensin diyorsaniz. Ve benim gibi iki ayri urun kullanmak istemiyorsaniz yine deneyip cok sevdigim ve elimde bu urunler oldugundan dolayi almadigim Benefit Gimme Brow urununu tercih edebilirler. 

Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...