20 Kasım 2013 Çarşamba

Yves Rocher Anti-Chute Dokulme Karsiti Sampuan(Anti Hair Loss)

Merhaba!

Yaz doneminin bitmesiyle beraber saclarim fazlasiyla dokulmeye baslamisti. Daha once kullanip cok memnun kaldigim Down Under Naturals Argan Yagli seri de sanirim saclarima alistigi icin ise yaramiyordu. Bende uzun zamandir merak ettigim Yves Rocher'in dokulme karsiti sampuanini sevgili  Zuhal 'de onerince tereddutsuz aldim :)


İceriginde bulunan organik aci bakla tohumlari sayesinde sac diplerindeki kan dolasimini hizlandirdigi ve bu sayede yeni sac olusumunu da destekliyor. 

Suan ikinci siseyi kullaniyorum ve gercekten sac dokulmem kullanmaya basladigimdan bu yana azaldi. Eskiden fazlasiyla dokulen saclarim simdi yok denecek kadar az dokuluyor. Belirtmemde fayda var ki; ilk 2 hafta kadar cok buyuk fark goremedim. Siseyi bitirmeye yakin faydalarini gormeye basladim. 


Aritmasi, kopurmesi gayet iyi. Ben kopuk kopuk olmayan sampuanlari nedense sevemiyorum. O acidan bu sampuani sevdim. Kokusu rahatsiz etmiyor.



İceriginde; paraben, silikon yok. 

İndirimde bolca yedekledigim ve yine indirimde olan bir urun Anti-Chute.

İndirimsiz fiyati; 22,90

Yasemin...


8 yorum:

  1. Ben ikinci şişemi de bitirdim:( acilen yenisini almalıyım. Çok seviyorum hiçbir şampuana bu kadar bağlanmamıştım. Beğenmene sevindim canım güle güle kullan:) şöyle güzel bir indirim olsa da stok yapsak;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk sise bittikten sonra Down Under vardi kullandim ve bu sampuani mumla aradim :) muhtesemmis. Suan indirimde var aslinda; ama 18 TL falan. Bende halen 2 sise var. %50 olsa da alsak :)))

      Sil
  2. Bende Zuhal sayesinde aldım şampuanı ve çok memnun kaldım. Şaçlarımı bir çırpıda toparladı bir indirim olsa sadece bu şampuanı değil bir çok yves rocher şampuanlarından da denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok etkili gercekten :) Suanki insirim pek iyi degil. Ben de soyle %50 bekliyorum. Yarin vaktim olursa diger kullanip memnun kaldigim Yves Rocher sampuani yazacagim. O da muthis.

      Sil
  3. Aslinda bende böyle bir sampuan ariyorum, bir arastirayim bakayim burada.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Yasemin hanim size ulasabilecegim mail adresi var mi acaba bir kac soru sormak istiyorum da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. egelihayatim@gmail.com adresinden ulasabilirsiniz.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...