1 Kasım 2013 Cuma

Benefit Stay Flawless; 15 Hour Primer

Herkese merhaba!

Bugunun urunu Benefit'ten! Stay Flawless makyajiniz ile cildiniz arasinda miknatis gorevi olusturarak 15 saatlik bir koruma sagliyor! 


Stay Flawless Turkiye'de cikar cikmaz aklima dusen urunlerden biriydi. Tam o sirada ailemin ABD seyahati olunca buradan yuksek fiyata almak istemedim. 

Stay Flawless kullananlarin;

%94 fondotenin kalicilik orani artisi,

%97 daha kusursuz bir cilt gorunumu,

% 94 fondotenin kapaticiliginda artis,

% 97 fondotenin performansinin arttigi gozlemlenmis.




Stay Flawless elime gecer gecmez baska bir baz kullanmiyorum. Stick seklinde olusu cok kullanisli. Benim karma cildim olmasina ragmen herhangi bir yaglanma olmadi. Hatta bu urunun uzerine fondotenimi uyguladiktan sonra pudra uygulamadim ve makyajim gercekten saatlerce ilk yaptigim zamandaki gibi duruyordu. 


Ambalaji cok sirin! Tam Benefit'e yakisir sekilde. Puantiyeli pembeli tam gonlumuzu fethediyor!


Cildi yapis yapis yapmiyor! Asansorlu yapida oldugu icin fazla urun alma derdiniz yok. T bolgenizden baslayip tum yuzunuze urunu uygulayip, ardindan hemen fondoteninizi surup beraber tum cildinize yediriyorsunuz. 


Bu da 9 saat gibi uzunca bir sureden sonra cektigim fotograf. Makyajim ilk yaptigim zamanki gibi duruyor ve en onemlisi cildimde yaglanma gibi bir problem yapmadi!

Son olarak urunun Turkiye'deki satis fiyati; 99 TL. Urunu Sephora magazalarindan temin edebilirsiniz. 

Sevgiler....


4 yorum:

  1. çok doğal duruyor yazı ıcınde tesekkurler:)

    YanıtlaSil
  2. Makyajina bayildim! Günlük hayatta baz kullanmiyorum ancak kep ve mezuniyet toreni icin bir baz arayisindaydim sanirim tercihim bu olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim İpekcim.. Dogru bir tercih olur gercekten. Saatlerce yuzunde kusursuz bir sekilde kalir makyajin.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...