17 Aralık 2013 Salı

Sephora Waterproof Eye Makeup Remover (Goz makyaj temizleyicisi)

Herkese merhaba!

Uzun suredir cok severek kullandigim Sephora marka goz makyaji temizleyicisini sizlere tanitmak istiyorum. Eger kullanan varsa da yorumlarinizi bekliyorum. 

Oncelikle fotograflamakta gec kaldigim bir urun oldugu icin dibinde cok az kalmis halini fotograflayabildim. Aldigim ilk gunku fotografi da kalite acisindan cok kotu. Yenisini alir almaz fotograflari yenileyecegim. 



Her ne kadar waterproof mascara ve goz urunleri kullanmasam da bu urunu severek kullaniyorum. Guzel bir sekilde goz makyajini cikartiyor, yakmiyor. Daha once Lancome Bi Facil kullandim; ama son iki seferdir bu urunu alip kullaniyorum. Bence aralarinda fiyat farki harici bir fark yok. Hatta Sephora'nin goz makyaj temizleyicisi iceriginde Paraben ve parfum bulundurmuyor. 

Cift fazli bir urun. Siseyi calkaladiktan sonra pamuga cok az dokmeniz yeterli. Goz makyajini nazikce temizliyor. Fiyati aklimda degil; ama kucuk boy max. 12 TL civarindadir. Buyuk boy da 20-25 TL arasinda birsey hatirladigim kadariyla. Bu kucuk boy olmasina ragmen bana yazdan beri yetti. Oldukca bereketli bir urun diyebiliriz kendisi icin :)




Sevgiler....



6 yorum:

  1. Bende kullanıyorum bu ürünü ama sevemedim. Sanırım çift fazlı makyaj çıkarıcılar bana göre değil . :) Biodermadan başka bir temizleyici kullanasım gelmiyor. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bioderma H2O'dan bahsediyorsan onu genel yuz temizligi icin kullaniyorum. Ama maalesef goz makyajlarima yeterli gelmiyor. :)

      Sil
  2. Sephoranınkini bende sevemedim fazla yağlı sanki birde hassas göz yapım olmamasına rağmen gözlerimi acıtıyordu. Loreal'in çift fazlısını kullanıyorum artık ama pek bereketli değil :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, sasirdim. Birde ped seklinde olan temizleyicisi var. Onu da kullanmistim denedin mi? 1 tane ped yeterli oluyor.

      Sil
  3. Birde pompalı bir ürünü çıkmış canım 20 tl idi ,birkaçgün önce gittiğimizde gördüm ,birde ona bak istersen .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gormedim, haftasonu gitmeyi dusunuyoeum sephora'ya ona da bakayim :-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...