3 Aralık 2013 Salı

Real Techniques Blush Brush (Allik Fircasi)

Herkese merhaba!

Hergun yeni bir yazi girmek istiyorum bloga; fakat ev ve Ege yuzunden bazen imkansiz boyuta geliyor. Birde daha cok twitter ve instagram hesaplarimdan anlik iletiler, fotograflar paylasmayi seviyorum. Twitter ve instagram hesabimin linklerini yazinin sonuna koyacagim ;)

Neyse gelelim bugunun konusuna! Cok severek kullandigim Real Techniques allik fircasindan bahsetmek istiyorum sizlere. Daha once blogumda yazmis oldugum Miracle Complexion Sponge ve Expert Face Brush 'dan cok memnunum. Ucuncu favori urunum ise allik fircasi....




Kendisine feelunique alisverisim sayesinde kavustum. Basla bir fircaya asla ihtiyac duymuyorum. Tek kelime ile harika! En pigmentsiz alliklar bile bu firca sayesinde harika is cikartiyor. 

Yumusacik killara sahip :) Kac kez yikadim hatirlamiyorum; ama killarinda dokulme sorunu yasamadim. Ayrica kolayca da kuruyor. Rengi ise biz kadinlarin kalbini fethedecek renkte "pembe" :)




2 yorum:

  1. MAC'ten bir fırça alıp artık Blush Brush almam demiştim ancak bir türlü alma isteğime engel olamıyorum bu fırça için.Aralık'ta Kozmela getirecek denmişti.Bekliyorum bakalım.Sizde güle güle kullanın bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler. Ben ikincisini de anneme aldirtmistim; ama sonra anneme geri verdim :-) Yalniz Kozmela'dan alabilirim tekrar. Harika is cikartiyor.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...