3 Aralık 2013 Salı

Magnolia Puding

Herkese merhaba!

Gunun ikinci postu ile karsinizdayim ve bu sefer bir tatli tarifi olsun istedim :) 

Magnolia puding Amerika'da oldukca populer. Turkiye'de de CookShop'ta yiyebilirsiniz. İzmir'de CookShop olmadigi icin bende kendi magnolia pudingimi kendim yaptim :)

Birkac kez denedim ve kendime gore uyarladim tarifi. Bu olculerle pudingi ne cok sivi ne de cok kati oluyor. 



Malzemeler;

4 yemek kasigi seker
3 yemek kasigi un
2 yumurtanin sarisi
2,5 su bardagi sut
1 paket vanilya
1 paket krem santi (1,5 su bardagi sut ile hazirlanacak.)
2 yemek kasigi sivi krema
Yarim paket labne
1,5 paket bebe biskuvisi
Cilek-muz

Hazirlanisi;

Seker, un, sut ve yumurta sarilari tencerede muhallebi kivamina gelene kadar pisirilir. Altini kapattiktan sonra icine 1 paket vanilya ilave edilip karistirilir. Muhallebimiz sogumaya birakilir. 

Diger yandan 1,5 su bardagi sut ile krem santimiz hazirlanir ve dolaba konulur (Krem santinin biraz sert kivamli olmasi icin.). 1,5 paket bebe biskuvisi de rondoda toz hale getirilir. 

Muhallebimiz soguduktan sonra icine yarim paket labne, 2 yemek kasigi sivi krema ve krem santi sirasiyla konulup karistirilir. 

Muz veya cilek hangi meyveyi arzu ediyorsaniz dilimlenir. 

Yapilisi;

Ben kare borcam kullandim; arzu eden tek tek kuplara da koyabilir. İslem ayni olacak sonucta :)

İlk once tepsiye muhallebi, ardindan bebe biskuvisi ve meyveler koyulur. Bu islemi bir kez daha tekrar ettikten sonra magnolia pudinginiz hazir. Dolapta bir gun beklemesi aslinda en iyisi; tabii dayanabilirseniz :)

Herkese afiyet olsun!









10 yorum:

  1. Hımmm nefis duruyor ellerine sağlık tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim :))) hamile hamile dolanma gerci sen buralarda hehe :))))

      Sil
  2. Harika, bunu bende deneyecegim mutlaka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol Sadiyecim. Dene kesinlikle. Oldukca hafif bir tatli. Yorumlarini bekliyorum ;)

      Sil
  3. görünüşü de türk uyarlaması gibi değil de aynı orijinali gibi olmuş! ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Orjinallikten cikmamak lazim bence :) Aslinda kagit cupta setvis ediliyor; ama bizimki Cookshop tarzi olsun di mi :)))

      Sil
  4. Yaaa ağzımın suyu aktı resmen :/ kesinn yapacam ama diyet nolcak:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafif tatli bu yahu :) Bir kereden bisi olmaz :p

      Sil
  5. valla dün gördüm akşam hemen gittim yaptım. malum hamilelikte olunca canım çekti.. yalnız bir tavsiye bence kremşanti 1 paket değilde yarım paket olsa daha hafif olacak. hem krema hem kremşanti biraz yağlı geldi bana. yani ben bir dahaki sefere öyle yapacağım. cook shop'ta bayılarak yediğim bu lezzeti bana ulaştırdığın için teşekkürrrr:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun :) İstege gore tabii yarim paket ile de yapilabilir. Biz bu sekilde daha cok sevdigimiz icin 1 paket krem santi yapiyoruz :) Bu arada saglikla kucaginiza alin bebeginizi ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...