24 Aralık 2013 Salı

Yves Saint Laurent Manifesto EDP

Herkese merhaba!

Bugun sizlere YSL Manifesto parfumden bahsedecegim. Yaz doneminde cikmis olan bir koku Manifesto. Hafif bir kokusu olmasina ragmen oldukca kalici bir parfum. İceriginde yasemin, bergamot, zambak, vanilya ozutleri bulunan Manifesto pek cok kisiye hitap edebilecek bir koku bence..


Manifesto; ozellikle cicek kokularini sevenlerin tercihi olacaktir. Kis aylari icin hafif bir koku olsa da; cok agir parfumlerden hoslanmayanlar icin iyi bir tercih. 

Benim icin parfumun kokusundan sonra sisesinin tasarimi da onemlidir. Manifesto bu acidan beni fetheden bir koku :) Mor rengin asaleti ve dore rengin isiltisi ile harika bir tasarim olmus😘 Parfum bitmesine ragmen halen sisesiyle vedalasamadim. 



Sevgiler...



6 yorum:

  1. Benimde en çok şişe tasarımı dikkatimi çekti

    YanıtlaSil
  2. zaten mor rengiyle kokuyu denemeden sevmiştim! :) denedikten sonra daha çok sevdim, benim de son zamanlardaki favori parfümlerimden biri kendisi..

    YanıtlaSil
  3. Bu parfümü çok duyuyorum bu ara bir türlü deniyemedim:( şişesi gerçekten çok güzel:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...