24 Eylül 2013 Salı

Real Techniques Miracle Complexion Sponge

Herkese merhaba!

Ciktigi ilk gun hemen feelunique.com'dan siparis vererek edindigim mucize sungeri sizlere tanitacagim. 

Uzun zamandir Beauty blender almayi dusunuyordum; ama fiyat olarak neredeyse ucte biri fiyatina Real Techniques'in bu sungerini gorunce hemen siparis verdim. Yaninda baska RT fircalar da siparis ettim. Onlari da en kisa zamanda, kullandikca bloga yazacagim. 



Oncelikle sunu demeliyim. Beauty Blender'in o pembe renginden sonra bu turuncu-somon rengi pek seker gelmiyor; ama rengi degil amaci onemli olan. Acikcasi ben bu tarz bir sunger ilk defa kullaniyorum. Genelde fondoten kullanmam; cunku suratimda bir tabaka var gibi durur. Bu sungeri ozellikle ciltte dogal durusu saglayisi amaci ile edindim. 

Kullanim asamalarini asagida fotografladim;


Su dolu bir kabin icine sungerimizi atiyoruz. Sudan cikardiktan sonra hafifce sıkıp, fazla suyu da kagit havlu yardimi ile aliyoruz. 



Ve kullanim icin hazir :)

Ben deneme amacli verilen ve yakinda blogda yazisini yazmayi dusundugum Estee Lauder Double Wear Light fondoten ile deneme yaptim. Cikan sonuctan cok memnunum. Cildimde fondoten yok gibi. Kullanimi oldukca pratik. Burun kenarlari, goz altlari tum kivrimlara kolayca giriyor. 


Kesinlikle birkac tane daha siparis vermeyi dusundugum bir urun. 

Yasemin...




4 yorum:

  1. Süngerler fırçalardan daha pratik ve doğal sonuç bırakıyor bende çok seviyorum güle güle kullan .:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gercekten oyleymis. Cok begendim. Tesekkur ederim canim.

      Sil
  2. Ben de alıcam bundan, çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle al :) ben tekrardan siparis verdim bile :)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...