4 Şubat 2014 Salı

Avon Glimmerstick Eye Liner (Starry Night Blue & Majestic Plum)

Herkese merhaba!

Tasınma ve yerlesme derken nihayet hersey bitti. Bugun Avon'un pek buyuk umut beklemeden aldıgım eyeliner kalmeleri var. 

Avon'un birkaç parfumu dısında aldıgım tüm kozmetikleri bende hayal kırıklığı yasatmıstı. Onun için hep bir onyargım vardır. 

Bendeki renkleri Starry Night Blue ve Majestic Plum. Klasik alttan açılan kalemlerden. 





Yapıları yumuşak. Mor elimdeki swatchda pek renk verememiş gibi gozukse de birkaç surumden sonra normale dondu. Renkler oldukca guzel. Kalıcılık harıka. Surumu kolay. Tek sevmediğim sey; kirpiklerime degdiği anda kirpikleri yapıştırması oldu. Bunu da rimelinizi zigzak cizerek sürerseniz yapışık kirpikleri ortadan kaldırabilirsiniz. 

Cift fazlı göz makyaj temizleme suyu, Bioderma H2O ve de temizleme sutu de çıkarırken oldukca zorladı. 


İki urunden de genel olarak cok memnun kaldım. Birgun Avon urunu tavsıye edecegim aklımın ucundan gecmezdi; ama güzel, kalıcı bir kalem eyeliner isterseniz bu kalemlerden edinebilirsiniz. 

Sevgiler:-)

4 yorum:

  1. Beğenmene sevindim canım :)

    YanıtlaSil
  2. Ben bir tek grisini sevmedim.Onuda kendime o rengi yakıştırmadığım için sevmedim yoksa yapısı kalıcılığı hep aynı.Her renginden var bende. Siyahıda bir harika gerçekten. Yeşili ayrı bir güzel :) Sonra onlarıda denersin...

    YanıtlaSil
  3. Aslında siyah kalem istiyorum. Mac'e bakacagım ilk ama aklımda Avon'da olsun :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...