5 Şubat 2014 Çarşamba

Etude House Collagen Eye Patch

Merhaba!

Eşimin Tayvan seyahati sırasında aldıgı Etude House marka Collagen gözaltı yamalarından bahsedecegim bugun. 

Etude House Türkiye'de yakın bir zamanda online olarak satılmaya baslayacak bir Uzakdogu markası. Umarım fiyatları da Uzakdogu'daki gibi uygun fiyatlı olur. 

Collagen Eye Patch 5'li paketlerde satılıyor. İçinde 2 tane jel; 3 tane de normal gozaltı yamaları var. Acıkcası jel olanları daha cok sevdim. 

Tum Etude House urunlerinin paketlerinde oldugu gibi eye patch paketleri de cok cici. 


İçerik ve kullanım talimatı asagıdakı gibi. 


Jel gözaltı yamaları plastık bir kap içinde her iki gozaltı için güzelce paketlenmiş bir şekilde..



Hoş ciceksi bir kokusu var. Jelleri kabından dikkatli bir sekilde almak gerekiyor. Aksi takdirde yırtılabilir. 


Ürün kullanımı temiz cilde her iki urunu de gözaltlarına yerleştirip 15-20 dk bekleyip cıkartmak. Jel oldugu için verdiği serinliği seviyorum. 

Benim gözaltlarımda problem olmadıgı için herhangi bir değişiklik göremedim haliyle. Sadece bu urunu kullandıktan sonra daha canlı, yumuşak ve neme doymuş bir gözaltına sahip oldugum dogrudur. Problemli gözaltları için ne derece fayda saglar bilemiyorum. Zaten bu gibi urunler surekli, sıklıkla kullanılacak urunler. 

Sevgiler....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...