14 Şubat 2014 Cuma

Benefit Rockateur Allik

Herkese haftanin son gununden merhaba!

Sevgililer gunune yakisan, muhtesem otesi bir allik ile karsinizdayim. 

Sanirim bi urunu bloggerlardan epeyce duydunuz. En son ben kalmis olabilirim :) Eylul ayindan bu yana makyaj cantamdan cikartmadigim, hemen hemen her makyajimda kullanmaya bayildigim Benefit Rockateur allik herkesin ten rengine uyabilen bonus bir allik bence. 


Kutu yarim aciliyor ve size yetecek kadar bir aynaya sahip. Ayrica fircasi da var; ama hic kullanmadim. Nasildir yorum yapamayacagim. 



Buram buram gul kokan; ama sizi asla rahatsiz etmeyen bir kokusu var.. İcinde bulunan isiltilar tam dozunda. Pigmentasyonu ortanin bir tik uzerinde. Rengi pembe agirlikli gibi gozukse de seftali, kahve tonlari da mevcut; ama asla abarti durmayan. Hatta oldukca dogal bir allik. 

Uzerinde bulunan kabartili Rock yazisi ile, harika ambalaji ile 10 uzerinden 10 puan alan bir allik. Tek dezavantaji fiyati! En son 99 TL olan Benefit Rockateur tabii son kur artislarindan sonra kac olmustir bilemeyecegim. Bittikce tekrar tekrar alinasi urunlerden biri. Tabii bu fiyata buradan alinabilir mi bilmiyorum :(





Kisacasi herseyiyle super olan bu urun herkesin makyaj koleksiyonunda bulunmali. 

Herkesin sevgililer gunu kutlu olsun. 

Sevgiler; Yasemin :)

6 yorum:

  1. Güle güle kullan cnm.Artık 109 TL :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyat artik saka gibi. Ben buradan almiyorum. Bunu da Amerika'dan aldirtmistim. Yurtdisini bekleyecegiz artik :(

      Sil
  2. Güzel ama fiyatı çok abartılı. Ben onun yerine Chanel'den allık alıyorum:D güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben biliyorsun amerika'dan aldirtmistim. Yine yurtdisindan alirim. Burafan alinmaz artik :( Chanel benimde listemde sayende :))))

      Sil
  3. Bunun üzerindeki 3 boyutlu şekli gidecek diye kullanmaya kıyamam ben kesin =)

    YanıtlaSil
  4. Suan bu halinden eser yok zaten :))))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...