13 Şubat 2014 Perşembe

Clinique Liquid Facial Soap (Oily Skin Formula)

Herkese merhaba!

İzmir'den son 1 haftadir bahar havasi vardi. Eh hal boyle olunca da bloga adapte olamadim. 

Bugun sizlere uzun bir zamandir kullandigim, kendisine defalarca sans verdigim bir yuz yikama jelinden bahsedecegim. 

Clinique urunlerini genel olarak cok severim. Tonigi yillardir vazgecilmezim. Hatta yazisini yazdigim DDMG nemlendiricisini de cok begeniyorum; fakat 3 adimli serinin ilk ayagi olan yikama jeli cildimi temizlemek yerine yaglandirdi ve sivilcelendirdi!


Yukaridaki fotografta urunu 2 aydir kullaniyordum. Suan dibinde ve urun ile sorunum hic degismedi!

Urun karma ve ozellikle yagli ciltlere ozel bir yapida. Hatta Clinique uzmanlarinin duzenledigi bir cilt analizinde de bu urunu kullanmam gerektigi yaziyordu. Yani dogru urun kullaniyordum. Hatta kendilerine de ilettigimde cok sasirdilar...

Urun sert plastikten yapilmis ve pompali bir sistemi var. Yani urun kesinlikle ne kadar istiyorsaniz o kadar geliyor. 


Renksiz jel kivaminda. Kokusu keskin degil. Rahatsiz etmeyen bir kokusu var. Temizlemesi yeterli degil. Hatta bundan once kullandigim Bioderma Sebium temizleme jeli daha iyi. Yalniz o da cildimi asiri kuruttugu icin kullanmayi kestim ayni zamanda egzamami da tetikliyordu. 

Cildimi iyice temizlemesi icin iki; hatta uc defa ardarda yikadigim oluyordu. Sonuc yine temizlenmeyen bir cilt! Muhakkak oncesinde temizleme sutu veya Bioderma H2O kullaniyordum. Bazen sonrasinda bile! 


Clinique'in bu urununden memnun kalan da olabilir elbet; ama kesiinlikle deneme boy alip sonrasinda devam etmeyi dusunebilirsiniz hatta. Cunku birkac tanidigimda da sivilcelenme problemi olmus. 

Genel olarak benden gecer not alamadi. Kesinlikle bir daha almayi dusunmedigim ve de tavsiye etmedigim bir urun. 

Sevgiler....





2 yorum:

  1. Cnm clinique urunlerini kullananlarin bir kisminda bu sivilce sorunu hep oluyor maalesef neden anlamafim bende uzunca bir sure kullandim bende yapmadi ama arkadasimda yapti kozmetikler her bunyede ayni reaksiyonu vermiyor malesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedigim gibi simdiye kadar kullandigim tum Clinique urunlerinden memnun kaldim. Goz cevresi, nemlendirici, tonik vb. Bunda hayal kirikligi yasadim acikcasi; ama dedigin gibi kisiden kisiye degisiyor iste.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...