7 Şubat 2014 Cuma

Skin79 Super+ Beblesh Balm BB Cream

Herkese merhaba!

Haftanın sonuna nihayet geldik! Bu güzel haftayı uzun süredir çok severek kullandığım Skin79 BB krem ile bitirmek istiyorum. Daha önce Garnier BB krem kullanıyordum. Eşim sık sık Uzakdoğu'ya gider; ama hiç aklıma bir BB krem sipariş etmek aklıma gelmemişti renk sıkıntısından dolayı. Araştırmalarım sonrasında tek bir renge sahip ve genelde herkesin çok memnun kaldığı Skin79 markasının BB kremine karar verdim.



Öncelikle pembe rengiyle dikkat ceken ambalajından bahsetmek istiyorum. Sert plastikten yapılmış ve üstten pompalı bir tasarıma sahip. Pompalı olmasından dolayı fazla ürün gelmiyor.





Ürün gramajı 40 gr. Tek bir pompa yüzüme yettiği için ve de hergün bu ürünü kullanmadığım da düşünülürse ömürlük olmasa da bana rahat rahat 1-2 yıl yetecek bir ürün. Fiyatı TR fiyatından cok cok aşağı bir fiyatta Uzakdoğu'da... Tayvan'daki Watsons mağazasında kampanya varmış ve iki tane 40 gr.lık ürün toplamda 10 dolar tutmuş. Türkiye'de yanlış hatırlamıyorsam online satışı var. Google üzerinden aratıp bulabilirsiniz.

Ürünün özelliklerine gelirsek eger; benim her zaman belirttiğim gibi normal&karma bir cildim var. Fazla yağ barındıran ürünler bana çok agır geliyor ve gün içinde parlama yapıyor. Skin79 BB kremi ilk aldığım hafta hergün kullandım etkilerini görmek için. Hatta bir gece oğlumu uyuturken bende yanında sızmışım ve makyajımı da temizleyememiştim haliyle; ertesi güne gayet güzel bir ciltle uyandım :)

Renk eşitsizliğini gayet güzel dengeliyor. Tabii ki fazla kusurlu ve kırmızılıklar içeren bir cildiniz varsa yetersiz gelebilir. Çünkü; kapatıcılığı az-orta. Oldukça hafif. Nemlendirmesi cok iyi. Nemlendirirken kesinlikle ciltte bir kusma yapmıyor. Gün içinde bende hiç yağlanma yapmadı.  Cilt tarafından hemen emiliyor. BB kremin rengi hafif grimsi bir renkte. Bu sizi kesinlikle korkutmasın; çünkü yaklaşık 5 dk. sonra cildinizle bütünleşiyor ve cildinizin rengini alıyor.


Yukarıdaki fotograftada goruldugu gibi cildi harika bir sekilde aydinlatiyor ve canli gosteriyor. 

SPA 25 güneş koruma faktörlü olduğu için bana yeterli geldi. Ben yaz-kıs pek güneş kremi kullanmayı sevmem. O açıdan benim bonus ürünüm Skin79 BB krem. Uzun süreli kullanımda lekelere, kırışıklıklara karşı etkili olduğunu söylüyorlar; fakat bunu diyebilmek için oldukça erken. Hafif bir çiçek kokusu var. Benim kokulara karşı bir hassasiyetim olmadığı için çok sevdim. Tanımlamak gerekirse eger kokuyu; bildiğiniz güneş kremi kokusu :)


İsmi aynı zamanda Hot Pink olarakta geçen Super+ Beblesh Balm BB krem özellikle yağlı, gözenekli ciltler için tavsiye ediliyor.

Temizliği ise sadece yıkama jeli ile yeterli gelmiyor. Bunun için ilerleyen dönemlerde yazmayı planladığım Neutrogena yağsız temizleme sütü ile temizleyip ardından cildimi yıkıyorum.

Eğer özel günler dışında fondoten kullanmak istemiyorsaniz ve güzel bir BB krem arıyorsanız kesinlikle Skin79 BB kremi tavsiye ederim.

Herkese mutlu günler ve güzel haftasonları....

14 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlım bende denemiştim testerından müthiş güzel !! sen kaça aldın sorması ayıptır - 70-80 tl arasındaydı bildiğim kadarıyla .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler tatlim. Yazida yazmistim canim. Tayvan'dan aldi esim ve kampanya ile 2 tanesini 10 dolara almis. Turkiye fiyatlari ne yazik ki ucuk...

      Sil
    2. 20 - 25 tl sanırım dolardan anlamam pek tatlım (-: evetttt hemde baya uçukmuş şoke oldum ! bana bizde o fiyata alıyoruz demişlerdi satın alanlar :S

      Sil
    3. Sinir oluyorum. Sanki bizim fiyatlardan haberimiz yok hiç...

      Sil
  2. Yağlanma yapmaması çok güzel, ürünü beğendim :)
    Güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  3. çok başarılı duruyor =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet! Daha once kullanigin Garnier hic BB krem degilmis. Onu anladim :)

      Sil
  4. Çok güzel hemde pembe alt tonlu olmaması dahada güzel acep iki ürünün varsa bir tane çekilişmi yapsan hahaha :)) madem 1 tane ile 2 yıl planlıyorsun 1 taneside bir şanslı kişiye çıksa fena olmaz sanki.. :)) yani benimki bir öneri tabi iyi günlerde kullanın..

    YanıtlaSil
  5. Cok tesekkur ederim. Eşim tarafından hediye olmasa tabii hediye ederdim ihtiyacı olan birilerine; ama bir sonraki Uzakdoğu seyahatinde aldırtmayı dusunuyorum isteyen kişiler olursa.

    YanıtlaSil
  6. Normal fiyatları öyle ucuzken burda mid-end ürünlerle fiyatlarının yarışmasını anlayamıyorum .Tamam vergi çok falan ama o kadarda değil ya diyesi geliyo insanın.. Güle güle kullan, eşin bir daha giderse Gold olanını alabilir, o da çok iyi yada başka markalardan da önerebilirim istersen ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her sene gidiyor; ama ilk kez aldirttim. Hatta bir dahaki gidisinde baska cesitlerinden de aldirtacagim. Ben renk tonu olmamasi acisindan bunu tercih etmistim. Ama onerilere acigim. Sadece bb krem olmak zorunda degil :)

      Sil
  7. Merhaba, yuzum yaglj bi cilt ve esmerim. Acaba sorun yasar miyim ? Emin olamiyorum :l

    YanıtlaSil
  8. Bende turuncu olanindan istiyorum birdahaki gittiginde adresimi versem gonderebilirmisiniz? Bir tane almak istiyorum.missha perfect cover da cok guzel kapaticiligi cok guzel ben online aitesinden almistim.oneririm

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...