27 Şubat 2014 Perşembe

Neutrogena Deep Clean Make-Up Remover (Temizleme Sutu)


Merhaba!

Eger sizde benim gibi karma bir cilde sahipseniz ve cildinize uygun bir temizleme sutu arayisindaysaniz bu urun size gore!

Neutrogena temizleme sutu oil-free ozelliginden dolayi cildinizi temizlerken kesinlikle yagli bir his birakmiyor. 

Kokusu oldukca fresh. Kokuya hassasiyeti olanlarin bile rahatca kullanacagi bir urun. 

Yaklasik 3,5 aydir kullaniyorum. Kesinlikle ekstra bir yaglandirma yapmadi. Cildimi temizledikten sonra (Ozellikle BB krem surduysem) kremsi bir yapida olmasina ragmen yagli, yapis yapis bir his vermedi. 




Temizleme sutunden az miktarda kullandigim icin oldukca uzun bir sure yetecege benziyor. 




Fiyati yanlis hatirlamiyorsam 16₺ gibi birseydi. Ama indirimde gorurseniz de kacirmayin. Fiyatina nazaran oldukca iyi bir performans sergiliyor :-)

Sevgiler...


2 yorum:

  1. Neutrogena'nın hangi ürününü kullansam sevdim, gerçekten iyi marka
    http://belgin-ce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Goz makyaj temizleyicisini de kullaniyorum. Onu da sevdim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...