5 Eylül 2013 Perşembe

Maybelline Dream Touch Blush

Selam!

Krem alliklari kesfettigimden bu yana acikcasi elim diger toz alliklara gitmiyor. Kullanimi, dogal durusu ve pratikligi acisindan makyaj cantamin vazgecilmezleri. Gerci elimde iki tane krem allik var; hatta bir tanesini burada yazmistim. 

Maybelline krem alligi Watsons indiriminden almistim son dakika. Gercekten guzel bir tercih yapmisim. Oldukca guzel, kolay surulen ve abartidan uzak, dogal duran isiltili bir allik. Tam da istedigim, sevdigim turden. 


7,5 gramlik kucuk, cam bir ambalaji var. Pigmentasyonu guzel. En azindan bana yetiyor ;)


Firca ile de kullananlar var; ama ben parmaklarim yardimi ile dagitmayi ve yedirmeyi seviyorum. Yanaklarima 2-3 pit pit yaparak dagitiyorum ve oldukca doga duruyor. İcerigindeki hafif isiltilar da oldukca hos. Kaliciligi iyi. Tazeleme hissi duymadim hic. Karma bir cildim var, yaglanir cildim; ama bi allikta herhangi bir sorun yasamadim. 


04 numarasini kullaniyorum. Rengi hafif bir pembe. Cok dogal duruyor dedigim gibi; ama cok fazla surunce de pespembe yanaklara sahip oluyorsunuz. Yanaklariniza 2-3 damlacik urun yetiyor. 

Siz nasil buldunuz? 






4 yorum:

  1. Bir sonraki indirim icin benim de listemde bu alliklar,rengi harika,gule gule kullan tatlim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende diğer renklerinden dusunuyorum cnm cok pratik. ;)

      Sil
  2. Güle güle kullan canım çok güzelmiş bu baktım geçenlerde testerına,Aliciğim bende bayramda indirim olursa ya 4-no ya 5-no sunu beğenmiştim şuan hatırlamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende indirimi bekliyorum diger renkler icin. 4 numarayi cok severek kullaniyorum ben gordugun gibi :-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...