3 Eylül 2013 Salı

NOB Asetonsuz Oje Temizleme Mendili

Selam!

Sizleri harika bir urun ile tanistiracagim. Belki aranizda kullanan, bilen vardir; ama birkez de benden dinleyin bu pratik urunu. 



Gratis'e ugradigim anlardan birinde elime geciverdi bu urun. Ozellikle evde cocuk olunca aseton kullanmaktan kaciniyorum. Birde elimdeki egzama dolayisiyla cok fazla asetonlu pamuk ile hasir nesir olamiyorum. Ayrica tatil icin de ozellikle bi tarz urunler cok pratik oluyor. Yalniz geneli cok kuru oldugundan ojeleri cikartma konusunda sinifta kaliyor. 

NOB, gonlumu fethedenlerden! Tirnaklarimda renkli; ustune ustluk Flormar'in Glitter serisinden simli bir oje olmasina ragmen kolaylikla cikartti. 

Kutusu cok sirin, icinde 30 tane ped var. Hafif yagli bir yapisi var ve oldukca islak. Ayrica kokusunu da begendim. Ben Aloe Vera'li olanindan aldim. 


Pedler ince ve dedigim gibi oldukca islak. 2-3 tirnaga yeter. 


İcerigi ise su sekilde;


En basta da dedigim gibi NOB asetonsuz oje temizleme mendilini Gratis'ten aldim. Fiyatini net hatirlamiyorum; ama saniyorum ki max. 5 TL civari gibi bir seydi. 3-4 cesit daha vardi galiba. 

Siz bu urunu duydunuz mu? Kullandiniz mi?

Yasemin...




2 yorum:

  1. ürünü duydum da daha alıp kullanması kısmet olmadı, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...