11 Eylül 2013 Çarşamba

Mim'lemdim!


Herkese merhaba,


Blogumun ilk MİM'ini aldim :) Sevgili Herseyden Bir Tutam beni mimlemis. Bende severek cevap verdim tum sorulara. Tekrardan cok tesekkur ederim canim. 


Kozmetik,Bakım,Güzellik ve Formda Kalma


Blogunuzun adı ve linki:


Ege'li Hayatım

http://egelihayatim.blogspot.com/

Ne kadar süredir blog yazıyorsunuz?


2009 yilindan bu yana pek aktif olmayan bir bloga sahiptim. İsim degisikligiyle daha da aktif olarak bu blogu yeniden yazmaya basladim.

Kilo problemi yaşadığınız dönemler oldu mu?


Cok sukur kilo problemim olmadi hic. Evlenmeden once 43 kg. evlendikten sonra da hamilelik donemi haric hep 50 falandim. Hamile kaldigim donemde 66 kg. oldum en fazla. Dogumdan kisa bir sure sonra hemen de verdim. 

Formda kalmak için ne gibi bir yöntem uyguluyorsunuz?

Hic dikkat etmiyorum. Zaten hamur isi ve serbetli tatlilar sevmem. Cay, kahve onlari da sekersiz icerim. 


Hayatınızın bir döneminde hiç zayıflama,destek vs ürünleri kullandınız mı?

Hayir. Pek guvenli bulmuyorum onlari. Kilo problemi olanlar kesinlikle doktor ve spor esliginde zayiflamali bence. 

Güzelliğinizle ilgili uyguladığınız bakım kürleri var mı?

Su bence en guzel bakim kuru. Cok su icen birinin, tabii ki abartmadan cildi de bir o kadar guzel ve canlidir. 

Onun haricinde ev yapimi maske gibi seyler yapmadim pek. Bunun yerine haftada 1 kez peeling, 2-3 kez de maske yaparim. Tabii gunluk cilt bakimimi da ihmal etmem. 


Vazgeçemeyeceğiniz kozmetik ürünleri?

Kas kalemi, rimel, allik ve gloss. Olmazsa olmazim bunlar :)


Ben de Queen Makyaj 'i mimliyorum :)


4 yorum:

  1. Ne güzel yazmışsın.Emeğine sağlık.
    Su dediğin gibi en iyi güzellik kürü.Bol su içen kişinin cildi nasıl parlak,sağlıklı oluyor.

    Cevapladığın için çok teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim. Bende cok tesekkur ederim mim icin. Keske herkes bolca su icse boylece cok fazla kreme gerek kalmaz degil mi :-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...