11 Eylül 2013 Çarşamba

The Balm Instain Blush - Pinstripe

Merhaba, 

Gratis'e ne zaman gitsem ufakta olsa birsey almadan cikamiyorum. Hic aklimda yokken sadece rengine vuruldugum instain alliklardan pinstripe' i aldim, ciktim. 


Her zamanki gibi ambalaji harika. The Balm'dan aldigim urunlerin kutularini atasim gelmiyor. 


Pigmentasyon super! Fircaniza hafifce degdirseniz yetiyor. 


İcerisinde hafif altinimsi isiltilar var. Rengi tam sonbahar rengi. Mor ile pembe arasi bir renkte. Aslinda ilk bakista mor gibi dursada surdugunuzde koyu bir pembe gibi duruyor. 


Aynasi kullanisli. Makyaj cantasia ekstradan ayna atmaya gerek kalmiyor haliyle :)


Gunesin altinda altinimsi isiltilar kendini daha cok belli ediyor. 


Gunessiz bir ortamda da bu sekilde duruyor. 

Dedigim gibi cok pigmentli bir urun oldugundan fircaya cok az almakta fayda var. Aksi taktirde kotu bir goruntu oluyor. 

Yuzumdeki goruntusu de bu sekilde;


Tek sevmedigim ozelligi tozutmasi. Onun haricinde sonbahar ve kis aylarinda bolca kullanacagim alliklar arasinda yerini aldi bile. Fiyati indirimsiz haliyle 27 TL. 

Sevgiler....








8 yorum:

  1. Ben de istiyorum bunlardaaan :) İlk fırsatta alıcam..Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim. Allik almam dedim; ama dayanamadim :) Cezbetti valla :)) indirimde diger renklerini de dusunmuyor degilim :)))

      Sil
  2. allık kullanmaya başladığım ilk alacağım allık the balmın olucak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle iyi secim olur. :) Bence alliklarinin pigmentleri cok iyi.

      Sil
  3. bende bayılıyorum The balmın pigmentasyonuna.

    YanıtlaSil
  4. Sanki 4 numara köpük allığına çok benziyor bu senin demi :) onun kurusu tozu gibi gibi,hayırlı olsun bu renginide sevdim ben :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Yok bu daha koyu o belli belirsiz bir renk. Aga tam rengini yanakta belli edemedim sanırım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...