6 Eylül 2013 Cuma

Flormar Jumbo Eyes Kalem Far

Gunaydin.

Flormar denilince hep oje akla gelir; ama makyaj urunlerinde de oldukca guzel urunler cikariyor. Bugun sizlere tanitacagim urun de alinmasi gereken urunlerden. 

Kalem farlari pek sevmem nedense. Kullanimi ne kadar pratik gozukse de ilk basta dagitmasi falan hep zorlar. Onun icin deneme amacli rengine vurularak sadece toprak tonlarindaki J10 rengini almistim. Hatta burada  yazmistim. 

Kullanmaya basladigim gunden bu yana bircok kisi merak etti ne surdun ne surdun diye :) Surumu kolay en guzeli de dagitmasi kolaydi. Bunun uzerine gidip 2 tane rengini daha aldim.

Ustten alta numaralarini sayacak olursak;       J10 - J01 - J06


Hepsinin icinde isiltilar var. Oldukca kalicilar. Dagilma, bulasma yapmiyorlar. Tabii yagli bir goz kapagina sahipseniz ilk once far bazi kullanmaniz daha iyi olacaktir. 


Pembe olani goz pinarima yakin, diger iki renkten hangisini kullanacaksam onu da gozumun dis kismina biraz surup hemen firca yardimi ile dagitiyorum. 

Asagida flassiz ve flasli cekimler var. Baz kullanmadan kendi renkleri, guzel renk veriyorlar. Dedigim gibi de cok kalicilar. 

Sirasiyla; J06 , J01 , J10

J06; icinde isiltilar bulunan cok guzel bir mor. 
J01; yine isiltili ucuk bir pembe. 
J10; isiltili kahve; dagittiginizda harika bir bugulu goz makyajina sahip oluyorsunuz. 


Sizler nasil buldunuz? Kullanan var mi bu kalemlerden?








14 yorum:

  1. JO1 ile Jo6 yı çok beğendim. İzmit'e gidince bir bakayım en iyisi:) güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim. Diger renklerinde de gozum var benim :)))

      Sil
  2. ya ben bu kalem farlar nasıl kullanılır bilmiyorum :) renklerine bayılıp almıştım zamanında ama kullanamadım fırçayla dağıtmak da gelmedi hiç aklıma :)) cahil ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) aslinda ayni islemi parmaklarinla da yapabilirsin. Dirca daha iyi dagitiyor tabii ;)

      Sil
  3. Renklerine bayildim,hemen denemek istiyorum ben deee!:)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    205. takipçiniz benim.
    Bu arada birbirinden güzel hediyeleri olan 3 farklı çekilişim var, kaçırmayın derim, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler. Bende hemen takibe aldim seni ;) bakiyorum hemen.

      Sil
  5. Harikalar,güle güle kullan,ben göz içimde kullanmak için almak istiyordum ama korkuyorum açıkcası:/ nasıl sen kullandınmı göz içine akma falan yaptımı canım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Ben göz içine kullanmadım. Göz kapağıga ve alt kirpik diplerime sürdüm. Herhangi bir akma yapmadı canım.

      Sil
    2. Olmadı şimdi :) napsamda alsam bilemedim,benim için göz içine deneyiver bi canım :)

      Sil
    3. Ok denerim muhakkak :)

      Sil
    4. Temem ozaman dener denemez aksama kadar kalıcılıgı nasıl bır bak bakalım,bana mesaj atarsın .
      mucukxxx

      Sil
    5. Canim, denedim; ama surum sudur ki goz icine surulmuyor. Renk vermiyor. Dunku mor makyajimin alt tarafina yine surdum. Alt kirpik diplerime yine. Akma bulasma yapmadi kesinlikle. Harika bir rengi var. Eger instagram hesabin varsa oraya foto eklemistim. Gorebilirsin. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...