11 Eylül 2013 Çarşamba

Rimmel London Stay Matte Fondoten

Herkese merhaba,

Havadan midir nedir icimden hicbir sey yazmak gelmiyor. Aslinda tanitmak istedigim birkac urununun fotograflarini bile cektim, hazir yani. 

Bugun sizleri yakinda yine tanitmak istedigim Rimmel Stay Matte Pudra'nin fondoteni ile tanistiracagim. 

Surekli yazilarimda bahsederim. Ben fondoten kullanmayi pek sevmem. Gunluk makyajimda The Balm Shelter Renkli Nemlendirici kullaniyorum ve bana yetiyor. Soz konusu ozel gunler olunca iyi bir fondoten lazim oluyor. Cildim karma&yagli oldugundan da cildime uygun; evet budur diyebildigim bir fondoten bulamadim ne yazik ki. 

Herkesin ve benim de severek kullandigim Stay Matte pudrasi bu kadar iyiyken fondotenine de bir sans vermek istedim Watsons indirimde. 

Oncelikle ambalajina bakalim;


30 ml. gramajinda, oldukca kucuk-cantaya atmalik- sirin bir kabi var. Agiz kismi asagidaki sekilde. Kullanacaginiz zaman dikkatli bir sekilde urunun ambalajini sıkmaniz gerekiyor. Zira fazlaca gelebiliyor. 


İceriginde PARABEN, YAG, PUDRA ve PARFUM yok. Papatya ozutu ve salatalik ekstresi ile cildi yatistirip aydinlatma ozelligi vaadediyor. Ayrica pamuk tozu ile de parlamayi kontrol ediyor. 

12 saate kadar dogal parlamayi kontrol ettigini soylese de bende olmadigi icin buna pek inanamadim. Cunku uzerinden pudra gecmeme ragmen 5 saatin sonunda T bolgemde hafif hafid parlamalar baslamisti. 

Kapaticiligi orta seviyede. Cok sivi oldugu icin cildinize iyice yedirmeniz gerekiyor. Aksi takdirde ciltte dalgalanmalar meydana gelebiliyor. 

Simdi de uygulanmis gorsellerine bakalim;

Bu bilegime uyguladigim hali. Gece isikta pek belli olmuyor haliyle!


Burada da yuzume uyguladim. 


Cildimdeki kizariklik ve sivilceyi tam olarak kapatamadi. 

Bu urunu balm shelter ile karistirip o sekilde kullanmayi dusunuyorum bir dahaki sefere. Belki o sekilde bitirebilirim bu urunu. Aksi takdirde bitirebilecegim bir urun degil. 

Aranizda bu urunu kullanan var mi? Siz memnun musunuz?










9 yorum:

  1. Maalesef bende de yaglanma yapti,baska bir fondoten ya da balm shelterla karistiryorum,oyle kullaniliyor.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende balm shelter ile karistirip kullanmayi dusunuyorum canim. Hem balm shelter koyu geliyordu tenime dngelenmis olur :-)

      Sil
    2. Aynen bana da koyu geliyordu,tam oluyo ve yapısı da harika oluyor.:)

      Sil
    3. Merak ettim hemen deneyeyim :))

      Sil
  2. Bende indirimden almak istiyordum ama bulamamıştım,sanırım iyide olmuş bulamamam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :) Tabii fiyatina gore normal bence bu kadar olmasi. Cok birsey beklememek lazim.

      Sil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. ya orada satıcı kızlar yanıltıyor gerçekten kolunuza falan da sürmeyin direk çene kısmına ya da yanak kısmına bir tonu diğer yana diğer tonu uygulayın o zaman fark edebiliyorsunuz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artik kullanmiyorum bu fondoteni gerci; ama ben bilegime surerek aldigim her fondotenin rengi bana uydu. Burada da zaten amac yapisini gostermek rengi degil. Yine de yanakta gostermisim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...