8 Eylül 2013 Pazar

Tanisalim&Kaynasalim

1- Önce kısaca kendini tanıtır mısın ? 

Yasemin; 30 yasindayim. 5 senelik evli, 2 senedir de anneyim. İzmirliyim ve İzmir'de yasiyorum. 

2- Blog yazma fikri nereden aklına geldi? 


Ne kadar yeni gibi gozukse de onceden baska bir isimle blog dunyasina adim atmistim. Yasadigim guzellikleri, edindigim urunleri, yaptigim yemekleri kisacasi herseyi paylasmak adina blog acmaya karar verdim. 

3- Blog içeriğin nedir ? 


Yukarida bahsettigim uzere hayata dair hersey; ama oncelik kozmetik daha sonra sirasiyla   yasam ve gunluk hayat. 


4-Hangi konularda yazılar okumak hoşuna gider ?  


Kozmetik ve cocuk bakimi ile ilgili yazilar onceligim. 

5-Kitaplarla aran nasıldır? Klişe bir soru olacak ama en son okuduğun kitap nedir ?


Kitap okumayi cok seviyorum; ama cocuk olduktan sonra vakit buldukca yapabiliyorum. Son okudugum kitap Blogcu Anne'nin kitabi; 'Annelik her zaman toz pembe degil.'


6- Modayı takip eder misin? Moda deyince ne anlıyorsun? 


Tabii ki her bayan gibi bende modayi takip ediyorum; ama illa aa bu modaymis alayim demem. Moda bence klasik olacak ama kisinin gercekten kendine uyan, fizigine uygun giyinebilmek demektir. 

7-Peki ya kozmetik deyince ? 

Kozmetik, moda kadar sinirli degil bence. Her urunden kullanabildigini bildigi surece alabilirsin :))

8- Ne tarz müziklerden hoşlanırsın? 

Pop. Arada metal muzik dinledigimde olur. Ruhum gercekten dinleniyor:-)

9- Bloğuna ilişkin yapmak istediklerin neler ? Kendini geliştirdikten sonra ne düşünüyorsun? 

Elimden geldigince hergun yazilar yazmaya calisiyorum. Yeni bir cekilis dusunuyorum yine. 


10-İyi bir blogger olmanın yolu nedir sence? 

Samimi, sorulan her soruya cevap verebilen, bloguna iyi bakan, her gelen promosyon urunune 'super' demeyen kisidir bence. 


11- Blog dünyasında gördüğün en büyük yanlışlar neler ? 

Bazi kisilerin hep kendine gelen urunlerle blogunu guncellemesi. Gercekten kotu! Ve de en kotusu bu kisilere inanip o urunleri almak! 


12-Bu etkinlikten tam olarak beklentin nedir ? 

Daha fazla kisiye ulasmak. Gercekten yeni olupta uzun sure blog yazan kisilerden daha guzel blog sahipleri var. 


13- Bulunduğun şehirde yaşayan diğer blogger arkadaşlarla buluşma ayarlansa katılmak ister misin ? 

Tabii. İmkanlar sart verdikce neden olmasin!

14- Kendinle ilgili 3 olumlu, 3 olumsuz özelliğini söyleyebilir misin? 

Olumlu; yardimsever, iyimser ve canayakin. 
Olumsuz; herkese cabucak inanmam, o an ne istiyorsam olacak, biraz da dedigim dedikcilik var 

15- Bu tarz bir etkinlik nasıl daha da geliştirilebilir ? 

Bir sonraki level bence ayni sehirlerde yasayan blogger bulusmasi olabilir. 





2 yorum:

  1. çok güzel bir mim olmuş :) bu arada blogumda bi çekiliş var canım bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...