5 Eylül 2013 Perşembe

Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel

Herkese merhaba!

Bugun sizleri bugune kadar kullandigim nemlendiriciler arasinda en; ama en favori urunum ile tanistiracagim. 

Karmadan yagliya donuk cilt tipim icin bu nemlendirici harika. 



Clinique 3 adim serisini yaklasik 4 senedir kullaniyorum. Ozellikle tonigi benim vazgecilmezim. Tonigini de en kisa zamanda yayinlamak istiyorum ki hala bu seri ile tanismamis olan varsa tanissin diye :-) En kisa zamanda yikama jelini de edinmek istiyorum. Seyahat boyunu kullanip cok memnun kalmistim cunku. 

Evet meshur Clinique DDMG' i taniyalim. Gel sanirim karma ve yagli ciltler icin oneriliyor. Eger bu tur cilt tipiniz yoksa DDML veriyorlar. 

Urun sari renkte. Yuzume ihtiyac aninda hemen suruyorum ve hem cildimdeki yaglanmayi azaltiyor hem de ipeksi bir yumusaklik kazandiriyor. 


Gece cildim cok yaglanirdi ta ki bu nemlendiriciyi kullandigim gunden bu yana boyle bir sorunla karsilasmadim. Yuzumu temizledigimde ilk once bu nemlendiricimi ardinda da Kiehl's Midnight Recovery Concentrate serumumu suruyorum ve sabah yagdan fiskirmis bir cilt ile uyanmiyorum. Eger sizde yaglanmadan sikayetci iseniz ve cildinize uygun bir nemlendirici bulamamis iseniz bu urunu tavsiye ediyorum. Ama yine de sample alip denemekte fayda var ;)



Hepinize mutlu gunler. 

Yasemin. 



5 yorum:

  1. Bu nemlendiriciyi ben de almak istiyorum ama br kere sephora da yüzüme uygulattığımda bana sanki yüzümde silikon bir tabaka var hissi vermişti sende de öyle oluyor mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayir hic oyle bir sikayetim olmadi. Aksine ipek gibi yapti cildimi. Bir de lotion olani var. Acaba onu mu denedin?

      Sil
  2. Bu kremi bende çok istiyorum elimdekiler bitince deneyeceğim.Nacizane bir önerim var cildini temizledikten sonra serumu, daha sonrasında kremi sürersen serumun daha fazla faydasını görürsün:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canim bundan sonra oyle yaparim, tesekkurler tavsiyen icin.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...