27 Haziran 2013 Perşembe

Kullandim&Yorumladim; Kiehl's Midnight Recovery Concentrate

Bugunun ikinci yazisini da nam-i deger "Gece Bakim İksiri" yorumlarima biraktim. 28 gunu iple cektim diyebilirim urunu kullanirken. Daha onceki yorumlarimi da blog icerisinden bulabilirsiniz bu urunle ilgili.



Urunu 2 haftalik kullanmis olmama ragmen bir arkadasim yuzun aydinlanmis, canlanmis diye yorumda bulununca pek sevinmistim :-)

İki hafta daha gecti ve cildim daha isiltili geliyor. Nemlendiricilerle ilgili en buyuk problemim sabah kalktigimda yuzumun asiri yagli olmasiydi. Urun yagdan olusmasina ragmen boyle bir problemle karsilasmadim. 

Urun oldukca bereketli! 1 aydir kullanmama ragmen hala sisenin yarisindan fazlasi duruyor. Elinize 2-3 damla alip yuzunuze surmeniz yeterli. 


Paraben olmayisi ve mineral yag icermemesi urunun en buyuk avantaji. 


Edit; urunu kullanmaya devam ettigim sure zarfinca memnundum. Kis donemine girer girmez cildimde yine asiri yaglanma basladi ve urunu kullanmayi kestim. Suan kullanmiyorum ve acikcasi kullanmaya da korkuyorum. Cildimin urune alismasi sanirim tekrar yaglanmasina sebep oldu! Bunu da goz ardi etmemeniz dilegiyle!

Sevgiyle kalin, Yasemin. 


2 yorum:

  1. Galiba Kihel's Ankara'da da yok :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara'dan emin değilim sitesinden bakabilirsin. Eger yoksa da telefon ile sipariş verebiliyorsun.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...