20 Ağustos 2013 Salı

Flormar Matte Oje, Style Matic Eyeliner, Jumbo Eye Shadow Kalem

Herkese merhaba,

Geçen gün Flormar standının önünden geçerken gözüme ilişen beyaz mat ojeyi bu yazın da favori renk olmasından dolayı tereddütsüz aldım. Normalde ben beyaz oje hiç sevmem; ama mat oluşu nedeniyle ojenin tırnakta durusu çok hoşuma gitti. 


Hemen vakit kaybetmeden sürdüm sürüştürdüm. Manikür ihtiyacım var; ama elimdeki egzama dolayısıyla sık yaptıramıyorum. Bu yüzden görüntü kirliliği için kusura bakmayın. :/


Beyaz&Mat ojenin tırnakta durusu bu şekilde. Sürümü kolay ve kuruması da çabuk olunca Matte serisinden hoşuma giden birkaç ojeye daha şans verdim. Onları da kullandıkça sizlerle paylaşacagım. 

Hangi renklerini aldığıma gelirsek; mint yeşili, kırmızı ve çok hoş koyu bir yeşil. Koyu yeşil olanı kış ayları için ideal. Aslında aklımda kalan gri, siyah ve koyu lacivert renkleri de var; ama onları zamanla almayı düşünüyorum. 


Flormar denilince elim ojelerinden başka bir ürününe gitmiyordu; ta ki şu kalemlerini görene dek. Serinin diğer renkleri de çok güzel; ama ben öncelikle bu iki renge şans verdim. 


Flormar Style matic eyeliner 504 krem rengi. Bunu göz içime kullanmak için aldım. Kalıcılığı ve sürümü çok iyi. Hatta siyah rengi harika. Bir sonraki alışverişimde kesinlikle alacağım. Dağılma olmuyor kesinlikle. 

Diğer kalem ise Jumbo eye shadow! Ben içinde hafif ışıltıları olan kahve tonlarında bir renk sectim. Yalnız mor ve yeşil rengi de favorim! Bir sonraki alışveriş listemde ekliler kendileri :) Yine sürümü, kalıcılığı süper. 

Sevgiyle kalın, Yasemin. 








7 yorum:

  1. O krem rengini denemek istiyorum ama bende pek kalıcı olacağını sanmıyorum. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denedim gozumun icine ve cikmadi. İlk surdugum gibiydi. Ama deneyip almanda fayda var ;)

      Sil
  2. Beyaz mat ojeye kesinlikle bir sans vermeyi düsünüyorum bende ayrica gecmis olsun canim umarim cok sikinti cekmiyorsundur egzama dolayisiyla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim. Pek su ile temas ettirmemeye calisiyorum elimi :/ manikurde 2 ayda bir ancak yaptiriyorum haliyle. Kesinlikle almalisin, eminim diger renklerini de almak istersin surdukten sonra :-)

      Sil
  3. canım o koyu yeşil rengin numarasıı?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...