28 Ağustos 2013 Çarşamba

The Balm - Balm Shelter Renkli Nemlendirici


Merhaba; günün ikinci yazısı yine kozmetik olsun dedim ve "The Balm - Balm Shelter" ürününü tanıtmaya karar verdim. 

Oldukça fazla kullanan kişi var Balm Shelter'ı. En son indirimden aldım ve aldığım günden bu yana elim başka bir ürüne gitmiyor. 

Ben fondoteni pek sevmem; hatta hiç sevmem! Yüzümde ağır bir görüntü oluşturuyor. Hayatımın fondotenini de buldum diyemiyorum zaten bu yuzden. BB krem veya renkli nemlendiricilerde de umduğumu bulamamıştım; ama bu urun gercekten harika! 

Kapatıcılığı pek yok. Zaten renkli nemlendirici olduğundan böyle birsey beklemekte gerekir kendilerinden. Cilt tipim yağlıya dönük karma bir cilt. Yaz aylarında oldukça yağlanır T Bölgem ve hangi kremi sürersem süreyim hemen parlamaya başlar cildim. Önceliklebu urunde böyle bir sorun yaşamadım. Hemen hemen hergün kullanmama rağmen cildimde sivilcelenme yapmadı. 

Bendeki medium tonu. Yaz günlerinde tonu uydu; ama bir ton açığı kış ayları için daha da iyi olur diye düşünüyorum. 

Hafif kokulu bir ürün; ama sürdükten sonra kokusu geçiyor. Üzerine Rimmel London Stay Matte pudra suruyorum ve sabitleniyor güzelce. 

Tavsiye ederim. İndirim zamanlarında oldukça uygun bir fiyata alabilirsiniz. Sadece Gratis mağazalarında satılıyor. 



Aranızda kullanan var mı? Sizde memnun musunuz bu urunden?


8 yorum:

  1. Arkadaşımın vardı geçen sene birkaç kez kullandım ve sivilce yaptı:( kiehls BB kremi kullanıyorum ve inanılmaz memnunum canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaaa. Bende öyle bir sorun olmadı. Ama Kiehl's BB kremde denedim biliyorsun o da güzel. Bu bitsin ondan almayı dusunuyorum kış için.

      Sil
    2. Bende de sivilce yaptı. :(Herhalde sivilceye meyilli ciltlere yapıyor.

      Sil
    3. Olabilir canim. Aslinda hafif bir yapisi vr ama uymamis demek ki :/

      Sil
  2. Bende kullanıyorum canım bendeki de en açık rengi ama gel gör ki bana göre öyle çok açık değil ama hiçbir alerjik durum olmadı ki cildim hassastır:( keşke bir ton daha açık rengini yapsalar sitesine bile mesaj attım... Güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya. Sana koyu kacmasi kotu olmus:/ 3 renk tonu yeterli gibi gozukse de sen gibi acik tenlilere demek koyu geliyor. Bana da medium az koyu yanmama ragmen. Light belki daha iyi olabilir bana. Deneyecegim bakalim bir daha ki indirimde alip :-)

      Sil
  3. Ben çok severek kullanıyorum. Bence çok başarılı bir ürün kesinlikle ağırlık, sivilcelenme gibi bi sıkıntısı yok. Güle güle kullanalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gule gule kullanim ve hep indirimli olsun bu urun :-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...