28 Ağustos 2013 Çarşamba

Domol Renk Ayırıcı Mendiller

Herkese selam!

Bugün sizi büyük bir yükün altından kaldıracak bir ürünle tanıştıracağım. Belki kullanan vardır aranızda; ama bir de benden dinleyin bu ürünü. 

Herşey hamileliğimin son aylarında Ege'nin kıyafetlerini yıkama ile başladı. O sıralar minik minik kıyafetleri oldugundan ve de bir makineyi doldurmadığından hepsini bir yıkamak zorundaydım. Tabii o dönemde Rossmann'da satılan Domol markasından haberdar olmadıgımdan dolayı muadili olan ve fiyat konusunda da daha fazla olan Dr. Beckmann marka renk koruyucu mendillerden alıp kullanmaya basladım. Gerçekten mucizevi bir urun! Kesinlikle renkler birbirine girmiyor ve mendilde kalıyordu:-)

Gel zaman git zaman benim çamaşırlarımın vazgeçilmezi olmuştu. Kendimiz için Ege için hep bu mendillerden muhakkak atıyordum ve haliyle hemencecik bitiyordu. Ara ara indirime girmesine rağmen çok fiyatlıydı. 

Rossmann alışverişim sırasında Domol ile tanıştım. Fiyatı neredeyse yarısı(4,95 TL); hatta daha da az :-) Hal böyle olunca stokta ne kadar varsa hepsini aldım. Her gittiğimde de bakarım; ama bulunmuyor desem yeridir. 

Kesinlikle tavsiye ediyorum. Koyu ve acık renklileri yıkarken muhakkak atıyorum içine bir mendil. Bazen beyazlara da atıyorum ki araya kaçak giren renkli bir çamaşır olur diye :-)

İçerisinde 15 tane mendil bulunuyor. Aşağıdaki görselde de göreceğiniz üzere sol taraftaki kullanılmamış, sağ taraftaki ise kullanılmış hali. 

Şehrinizde Rossmann varsa muhakkak uğrayıp bu mendillerden alın. Görsellerle başbaşa bırakıyorum sizleri. 




Herkese mutlu günler!

10 yorum:

  1. Bunlardan evde bende kullanıyorum gerçekten çok iyiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatıma Domol markası girdikten sonra tüm temizlik malzemelerini değiştirdim :-) özellikle eco olanları alıyorum :)))

      Sil
  2. çok iyi oldu bunu paylaştığın :)

    YanıtlaSil
  3. aman bende alsam mı almasam mı modundaydım :) yazı için teşekkürler alacağım artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canim. Dier temizlik urunlerine de bak muhakkak! Ozellikle Eco olanlarina. Ben cok memnunum onlardan da.

      Sil
  4. Bende her seferınde merak edıyordum ama rossmann yokkı burda :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah en kisa zamanda acilir ve sende urunlerini denersin canim. Gercekten harika urunleri.

      Sil
  5. Çok güzel oldu yazdığın hep tereddüt ediyordum ama kesinlikle yarın alacağım, domol markanın çoğu şeyinden memnunum ve genelde çoğu temizlik malzemem domoldur ama bu mendillerine güvenememiştim tecrübe eden birinden duyana kadar ama artık eminim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek; insallah sende memnun kalirsin benim gibi. Cok koyu renklerde iki tane koyuyorum ne olur ne olmaz diye :))

      Sil
  6. Merhaba,bende almak istiyorum araştırırken buldum sizi. Renkli ve beyazı da ayırıp koruyor mu hiç denediniz mi ?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...