27 Ağustos 2013 Salı

Flormar Matte Oje; M08

Herkese merhaba!

Dört günlük kısacık bir yazlık kaçamağından sonra yine sizlerleyim. Tüm tatilimi Flormar'ın matte serisi ojelerini deneyerek geçirdim. Tatile giderken  surada yazmış olduğum yeşil tonlarındaki ojeler vardı. Açıkcası mint değil; ama koyu yeşil olan ojenin kalıcılığı ne yazık ki beni mutlu etmedi. İkinci gün tırnak uçlarından soyulmaya başladı! 

İkinci ve elimde bulunan son matte serisinden olan M08 ise klasik Flormar kırmızısının mat rengi. Oldum olsı bu kırmızıya bayılıyorum. Mat hali de çok hoşuma gitti; ama ne yazık ki bu oje de yeşil gibi pek kalıcı olmadı! İkinci gün hemen patır patır soyulmaya başlamıştı bile. 

Sürümü kolay, kuruması çabuk. Kıvamı diğer yeşil oje gibi diğer elimdeki mat serideki ojelere nazaran az daha sıvı. Sanırım kalıcı olmayışları bu sebepten. 


Sizler için yeniden sürdüm haliyle. Nasıl buldunuz? 


Matte serisinden beyaz mat oje ile ilgili yazımda okumak isterseniz burada  . Ayrıca Flormar alışverişimi de içeriyor. 


Yasemin. 

6 yorum:

  1. Kırmızı olsun üç kuruş fazla olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :) kaç tane kırmızı ojeye sahibim bilmiyorum :)))

      Sil
  2. Renk cok guzrl ama mat ojelerin genel sorunu kalicilik malesef.
    Banada beklerim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki :/ en güzeli üzerine matlaştıeıcı oje sürmek sanırım :)

      Sil
  3. Merhabaaa :) Bende fotograflamistim blogunu yazcaktim bu urunun :) Ilk mat ojem cabuk kurumasi nedeni ile sur cik yapiyorum ancak soyledigin gibi kalici degil.. 1gun bile dayanmiyor. Ona keza ilk surulmus hali cok guzelll matlastigi zaman uzerine cila mi uygulasam ikleminde kaliyorum. Gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canım. Evet tek kötü yanı kesinlikle bu ve yeşil rengin kalıcı olmaması. Mint yeşili ve beyaz da böyle bir sorunla karşılaşamadım. Diğer renkleri nasıldır bilmiyorum.. Aslında dediğim gibi en güzeli matlaştırıcı cila alıp her renk ojenin uzerine sürmek :) hem kalıcı olur hem de bir sürü mat ojen olur hehe :))))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...