22 Ağustos 2013 Perşembe

Flormar Matte Serisi M04 ve M06

Herkese merhaba!

Gecen gun Flormar alisverisimden ve M01 no.lu ojeden gorselleriyle beraber burada paylasmistim. 

Bugun yine ayni serinin diger iki rengiyle tanistiracagim sizleri. 

Bu yazin hiti suphesiz ki mint rengi. Hem mint hem de mat olunca harika bir goruntu cikti ortaya. Bu rengin kodu; M04. Surumu kolay, cabuk kuruyan cinsten. :)


Diger renk ise; yine ayni serinin M06 kodlu yesil ojesi. İtiraf etmeliyim ki ben bu yesili cok koyu beklemistim; ama bekledigimden de hos bir renk cikti ortaya. Mint renk ile uyum saglamasi acisindan sadece isaret parmagima surdum. 



Acikcasi M06'nin surumu ve kivami beyaz ve mint yesiline gore daha iyi. 

Benim islerim oldugu icin kuruma isini biraz daha hizlica yapmak icin yine Flormar markasi olan sprey formundaki kurutucuya basvurdum. 




Siz nasil buldunuz? 

10 yorum:

  1. bu seri bir harika bende severek kullanıyorum :)
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende tum renklerini tamamlamak istiyorum:)

      Sil
  2. gulegule kullan cok guzel duruyor bence:)

    YanıtlaSil
  3. Maşallah ne güzel tırnaklarınız var.Ojede çok hoş bir hava katmış size.
    Bana da beklerim :)Sevgileer.
    http://senistiyorruj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel durmuş güle güle sürüştüğ :D

    YanıtlaSil
  5. Ojelerin rengine baayıldım,güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...