4 Ağustos 2013 Pazar

Krauterhof Anti-Cellulite Yorumlarım

Merhaba,

Aslında uzuncaaaaa bir süre once bu postu hazırlamam gerekiyordu; fakat ben az sonra anlatacaklarımdan dolayı hep erteledim bu yazıyı. Şimdi zamanı diyerekten gelelim yorumlarıma.

Krauterhof Anti-Cellulite kremini çok buyuk heveslerle almıştım. 1 hafta boyunca hergün kullandım. Sabah ve akşam olmak uzere; fakat 1 hafta sonunda artık dayanamadım çektiğim acıya. Evet etkili 1 haftalık kullanımda bile etki etti. Urunu surdugum an degil; ama bir 5 dakika sonra deli gibi surdugum yerler yanmaya basladı. Kıpkırmızı olana kadar yandı yandı ve yarım saat sonra geçti. Özellikle yaz aylarında u derece yakıcı olması pek hoşuma gitmedi. O yüzden bu kremi kış aylarında kullanmaya karar verdim:) Gerçekten ısıtıcı bir etkiye sahip.



Krauterhof ile ilgili ilk yazım burada; http://egelihayatim.blogspot.com/2013/04/krauterhof-anti-cellulite-gel.html




Yaz aylarında hem yapısını hem de bana gercekten fayda sağlayan Nivea Good-bye cellulite serumu kullanıyorum. İkinci şişeyi de bitirdim.

8 yorum:

  1. Bende de birinci sise bitti. Gercekten cok etkili. Bi de kucuk olmasaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 gunluk oldugu icin kucuk ve hemen bitiyor canim ya. Ama birakinca da eski haline donuyor iste :)))

      Sil
  2. o kadar yakıyorsa etkili bir ürün olmalı hakkaten:)
    aklımda olucak
    bu ürünle ilgili ikinci olumlu yazı okuyuşum oldu.
    bir ara denemeyi düşünüyorum.
    ama önce nivea olan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kis icin kesinlikle uygun :) umarim sende memnun kalirsin. Nivea da guzel; ama onda da surekli devam etmek gerekiyor:/

      Sil
  3. Bende de çok zayıfladığım için selülit oldu biraz. Sorun edilcek kadar değil ama hiç olmaması daha iyi tabikii. Merak ettim bu kremi gerçekten işe yarıyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben her ikisinden de memnun kaldim. Dedigim gibi sadece yakici ozelliginden su yaz aylarinda fenalik geldigi icin biraktim. Kisin devam edecegim ve kullandigim donemde ise yaradi. Daha kisa zamanda etki etsin diyorsan serumu da var, onu deneyebilirsin.

      Sil
  4. selülit sorunumu sporla hallediyorum ve düzenli sağlıklı beslenmeyle. Bir kremi sürekli almak ve bitince etkisinin geçmesi hoş değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende fazla selulit yok. Hatta yok gibi. Sıkılasmaya ihtiyacim var ve nivea istedigim seyi verdi. Tabii spor super yapabilene ama cocukla zor benim icin :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...