4 Ağustos 2013 Pazar

Mary-Lou Manizer

Herkese merhaba,

Hastalıklar ben hariç herkeste geçti. Benimde küçük çaplı bir alerjim var(mış)! 30 yaşıma 2 gün kala öğrendim :-)

Neyse efendim şimdi size The Balm'ın muhteşem ürünü Mary-Lou Manizer ürününü tanıtacagım. 

Mary-Lou Manizer aydınlatıcı pudra olarak geçiyor; fakat siz elmacık kemiklerinizin üzerine, burun üstüne, dudak kalbinizin üstüne, göz farı olarak gözünüze uygulayabilirsiniz. Kısacası nerede ihtiyaç duyarsanız oraya :-)

Ürünü tabii ki yine sadece ve sadece Gratis mağazalarında bulabilirsiniz. Ben indirim zamanı bulamadıgım için daha sonra 40 TL bayılarak aldım. Bir nevi kendime doğum günü hediyesi ;)

Ürün oldukça pigmentli; yani hafif bir sekilde urune dokunsanız yetiyor. 8,5 gr. oldukça uzun sure yetecek bir ürün. 

Çekimler gece çekii olmasına ragmen oldukça güzel gözüküyor. 

The Balm ürünlerinin ambalajlarını cok seviyorum. Oldukça eğlenceli. 


Yakın çekim


Parmagımla hafif bie şekilde dokunduktan sonra :)


Bu da bileğimde duruşu;


Şimdiye kadar 2 kez kullanmışımdır. Ama gerçekten cilde harika bir ışıltı kazandırdıgını soyleyebilirim. Siz nasıl buldunuz urunu?

Yasemin. 





12 yorum:

  1. Cok severek kullaniyorum. Senin sayende son indirimden almistim :)) tesekkurler canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan canım. Bulamadım ben indirimde ya :(((

      Sil
  2. Her makyajımda kullanıyorum neredeyse.Sen de güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim. Cok begendim gercekten.

      Sil
  3. bende severek kullanıyorum
    çok güzel bir aydınlatıcı
    zaten balm'ın ürünleri harika♥
    güzel günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) evet her urunu ayri guzel ;)

      Sil
  4. Bir bunda gözüm var bir de yüz bazında :)The balm indirime girince alacağım. Teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keske son indirimde alsaydin. Yuz bazi da var bende, memnunum.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Ask yasiyorum sorma :) kullanamadim dogru duzgun :-)

      Sil
  6. Ben de 1 alana 1 bedava varken biraz öylesine aldım ama vazgeçilmezim oldu, süper ışıldatıyo.:)) Güle güle kullan canım, doğum günün de kutlu olsun..:***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim. Bende cok begendim cantamdan eksik olmuyor. Ama bir hafta sonrasi fiyatinin yari yariya dusmesi pek hos olmadi :)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...