4 Ağustos 2013 Pazar

Rimmel London Nail Rescue Yorumlarım

Selam;

Yine cok önceden yazmam gereken bir post daha. Elimde yazılmayı bekleyen o kadar cok urun var ki! Hepsini yavas yavas yazacagım fırsat buldukça.

Bu üründen buyuk bir zevkle burada bahsetmiştim; http://egelihayatim.blogspot.com/2013/04/rimmel-london-nail-rescue.html





Kullanım talimatlarına göre, tam tamına 2 hafta kullandım; hatta daha fazla kullandım; ama sonuç tam bir fiyasko. Tırnaklarım yine ortadan ayrıldı, kırıldı! Şimdiki görevi renkli ojelerin altına baz görevi :)

Almak isteyen, düşünen varsa vazgeçsin bence.

Sevgiler :)

8 yorum:

  1. bende bu tür ürünler bakıyordum, yazın için teşekkürler, almamak gerekmiş demekki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle almana gerek yok dedigim gibi parlatici yerine suruyorum artik:)

      Sil
  2. İyiki de almamışım :P
    Ya bende ilk kalyonun güçlendiricisini aldığımda senin gibi düşünmüştüm. Ama ısrarla kullandım ve şuan maşallah diyelim iyi durumdalar. Bir de kat kat sürmeyi dene. Ben kalyonu 2-3 kat sürüyordum. Ojeden önce de tek kat baz olarak sürüyordum. Mutlaka faydasını göreceksin. Bir de limon ve sirke sertleştirip besliyor. Hoşçakal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda Kalyon bu tarz seylerde daha basarili geliyor. Kat kat surdugum zamanlarda oldu ama bu sefer de oje soyuluyor :/ limonu biliyordum da sirkeyi duymamistim canim denemek lazim, tesekkurler.

      Sil
  3. Bende denemek istiyordum ki yazdığınızı gördüm çok iyi oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buradaki yorumlardan anladigim kadari ile Kalyon oneriyorlar. Onu da deneyip yorumlamayi dusunuyorum.

      Sil
  4. Kalyonu öneririm sana canım pişman olmazsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok merak ettim. Kalyon ilk ciktiginda sadece tirnak sararmasini engelleyici bir urunu falan vardi. O zaman liseye gidiyordum :-) Bu tarz urunlerde basarili olabilir. Deneyeyim bakalim bende.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...