20 Ağustos 2013 Salı

Watsons ve Gratis Alışverişlerim

Selam,

İndirim sezonunda ne kadar gerekli-gereksiz şey varsa hepsini aldım gitti. Hal böyle olunca da ara ara girip ihtiyacım olanları alıyorum. 

Bu postta da onlara yer verdim. Konuşmayı kesip, fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum sizi :)

İlk önce Watsons'dan aldıklarıma göz atalım. 

Rebul kolonyanın incirlisini görmemiştim daha önce, denemekte fayda var diyerekten aldım. 
Nivea roll-on indirimi vardı. Eşim için 2 tane aldım. 
Kalyon'un tırnak sertleştiricisini lise yıllarında severek kullanırdım. Eski günleri yad etmek adına aldım. 
Watsons'ın tatillerde oldukça işime yarayacak kirli çamaşır torbasından da 3 tane edindim. Özellikle deniz kıyafetleri için kullanışlı olacak. 


Gratis'e şöyle bir bakınmak için girmiştim. Gözüme Ecotools fırçalar ve tanesi 5.50 olan Lionesse mark takma kirpikler takılınca hemen aldım. Kasada ödeme yaparken kullanıp memnun kaldığım Essence marka oje düzeltme kaleminin tanesi 3,75 olunca son kalan 2 adeti de alıverdim. Normal fiyatları yanlış hatırlamıyorsam 10,00 TL civarı. 


Yasemin. 


2 yorum:

  1. Oje düzeltme kalemini ben de almak istiyorum, memnun musun canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnunum canim. Bunlarla beraber elimde 3 tane oldu :-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...